piątek, 8 kwietnia 2011

Niespodzianka dla Semprelaprimavera

W zeszłym tygodniu dostałam prześliczne prezenty od Semprelaprimavera, które możecie zobaczyć tutaj. A dlaczego przesłała mi takie piękności? Jako jedna z 10-ciu (!!!) osób wyraziłam chęć przygarnięcia semprelaprimaverowej pisanki, a w paczuszce, którą mi przesłała, było dużo, dużo więcej. Wobec tego, iż chciałam się jakoś zrewanżować, przygotowałam dla Sempre mały upominek, w którym znalazły się decoupagowe serwetki, pachnący, lawendowy zestaw i romantyczny igielniczek z monogramem adresatki haftowanym lnianą muliną DMC na lnie 32 ct, ozdobiony perłowymi koralikami i chwościkiem. Agnieszko, bardzo się cieszę, że przesyłka Ci się spodobała i trafiłam w Twój gust! 






9 komentarzy:

  1. śliczne upominki przygotowałaś :-)
    na pewno się spodobały bo darowane z sercem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. A igielniczek MARZENIE. Cudo jak dla mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten igielniczek:) I naprawdę romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z nas pewnie marzy o takim igielniczku. Właścicielce na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne prezenciki!!! Igielniczek to poprostu rewelacja!!!!Mi jakoś chwościki nie wychodzą, z czego je robisz???
    Pozdrawiam ciepło:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość i duma przepełnia me serce jak czytam takie komentarze o stworzonym przeze mnie igielniczku:) Dziękuję!

    Renataa25: ten chwościk zrobiłam z włóczki, którą szydełkuję serwetki, tzn. Snehurki (bawełniany kordonek) w kolorze ecru (dostępna np. tu: http://andrzej.istore.pl/pl,category,185719,snehurka.html). Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące robienia chwostów z przyjemnością Ci pomogę. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja jako obdarowana zabiorę głos:) Igielniczek jest przepiękny i uwierzcie zdjęcia nie oddają jego urody. Pozostała zawartość paczuszki jest równie urocza. Julko - jeszcze raz , z całego serca - DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne śa te poduszeczki.. ja mam problem ciągle z ich wykończeniem , Twoje są takie kształtne. Czy zszywasz je na prawde czy też lewej stronie? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmierzch Luny: dziękuję:) Igielniczki zszywam na prawej stronie jak biscornu (wzdłuż uprzednio zrobionych backstitchy wokół każdego z motywów).

    OdpowiedzUsuń