sobota, 9 kwietnia 2011

"Chicks rule!" #1

No i stało się!:) Kolejny pinkeep, i to wielkanocny, w drodze;) Będzie to niespodzianka dla .... Pozostało już "tylko" wykończenie. Jest to wzór "Chicks rule!" Lizzie Kate, który haftowałam na białej aidzie 16 ct mulinami DMC kolorystycznie dobranymi przeze mnie. To dzięki Waszym tak miłym komentarzom pod wpisami o moim pierwszym pinkeep'ie jestem zmotywowana do tworzenia kolejnych:) Bardzo Wam dziękuję!



 Z drugiej strony pinkeep'a znajdzie się taki oto napis:

6 komentarzy:

  1. Śliczny pinkeep się zapowiada:)
    Świetny pomysł z tym podpisem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam się w tych kurczaczkach, coraz bardziej mam ochote zabrać się za krzyżykowanie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko się szykuję ;o) Co ja plotę przecież już jest ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, ostatni pinkeep wyszedł Ci rewelacyjnie i tu również zapowiada się śliczny, wesoły hafcik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kurczaki, zapowiada się znowu śliczny pinkeep!

    OdpowiedzUsuń