wtorek, 26 kwietnia 2011

Kto złapał licznik?

Niniejszym uprzejmie informuję, że Iskierka i Safrin złapały na moim liczniku 10.000! Przeprowadziłam losowanie zwyciężczyni igielniczka w obecności stojącego na straży prawidłowości tej czynności Męża. Kotka Brendzia trzymała kciuki za obie Panie:)
 

Postanowiłam rzucić monetą: orzeł - Safrin, reszka - Iskierka. A oto wynik:


Gratuluję Safrin! Wiosenny igielniczek z filcu jest Twoją własnością!:-) Droga Iskierko, dla Ciebie przygotowałam małą niespodziankę. Proszę Was o podanie adresów. Niebawem wyślę paczuszki. Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie!

7 komentarzy:

  1. powinna wygrac ta co pierwsza licznik przyslala.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!!!!!!! no nie wierze normalnie :) po raz pierwszy cos wygralam jejejeje i to jeszcze takie cudo! dziekuje :) mail z adresem juz polecial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Safrin:)))Dziękuję Cyber Julko za super zabawę :)) i za to że przygotowałas dla mnie niespodziankę mimo że nie wygrałam:))) mail z adresem już wysłałam:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dziewczyny wyczucia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla obu dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom, ja złapałam 10002 :P

    Co do bloga - to nie prowadzę, ale może kiedyś?
    wybrałam wzór Bee mine (Barbary Any) - pinkeep jest malutki, ale uroczy (;

    Mogę spytać, jak zszywasz tkaninę z filcem? Zabieram się za to, ale ciągle mocno widać szwy :(

    Pozdrawiam!
    amarant

    OdpowiedzUsuń
  7. Amarant: bączek ze wzoru Bee mine jest uroczy:) Ozdobił jeden z moich igielniczków:) Dzisiaj zamieściłam cały kursik robienia filcowych igielników. Mam nadzieje, że Ci się przyda!

    Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń