wtorek, 29 marca 2011

Niespodzianka od Agnieszki

Wczoraj wieczorem, mimo braku awiza w skrzynce pocztowej, udałam się na pocztę przeczuwając, że czeka na mnie pewna przesyłka. Okazało się, że leżakowała tam od 25.03! Listonosz już po raz kolejny nie zostawił awiza... Ale mniejsze z tym. Dostałam wspaniałą niespodziankę od Agnieszki prowadzącej bloga La Primavera Sempre - Zawsze Wiosna. W paczuszce znajdowała się przecudnej urody pisanka z motywem ludowym, woreczek z pachnącą lawendą, dwie podkładki po kubek z pięknym ornamentem, retro-karteczka i herbatki! Jestem niesamowicie zaskoczona ilością prezentów! Aguś! Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję! Wszystkie cudowności znalazły już swoje miejsce w moim mieszkanku i stanowią jego niebagatelna ozdobę! A teraz sami podziwiajcie co wyszło spod zdolnych rączek Semprelaprimavera!



6 komentarzy:

  1. No to chyba mamy tego samego listonosza :). Paczuszka przemiła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze, bo moje jajko dotarlo do mnie w czesciach :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że wybrałaś taka samą pisankę jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanka przeurocza, mam ten motyw i sama chcę go wykorzystać, ciekawa jestem jak mi wyjdzie:)?

    OdpowiedzUsuń