piątek, 22 kwietnia 2011

Bzyyygielniczek z filcu:)

Tak bardzo spodobało mi się robienie igielników z filcu, że postanowiłam zrobić kolejny. Tym razem z bzyyyczącym motywem autorstwa...Barbary Ana:) Haftowałam na beżowej aidzie 16 ct mulinami DMC. Igielnik wykończyłam sznureczkiem zrobionym przeze mnie z cieniowanej muliny Madeira. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze dotyczące różanego igielnika! Dzięki Wam myślę już o następnym:) A oto moja nowa podusia:





Jednocześnie chciałam Wam życzyć, aby nadchodzące Święta Wielkiej Nocy były piękne, pachnące, smaczne i relaksujące!:) Serdecznie Was pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. No cudny!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma śliczne kolory i jeszcze ten słonecznik:)
    Pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Tez od jakiegoś czasu mam w planach takie igielniczki. Jak tylko zobaczyłam taki w cross stitcherze, wiedziałam, że muszę taki mieć :o) A ten jest po prostu cudowny, szczególnie, że w moim ulubionym kolorze :o) Po prostu uroczy :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobitko marnujesz się na tym "Prawie"
    Są przepiękne. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. bzyyyko-rewelacja! podzielam opinię BetkiZ. :P:P:P
    takie cudowności u Ciebie są tworzone! aż miło patrzeć!
    pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne igielniczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo ten bardziej wpadl mi w oko ,cudny!!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Bardzo ładny, choć różany bardziej w moim guście. Ślicznie tworzysz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkreciłaś sie:P Ten tez fajny:) A ja jestem ciekawa jaki będzie kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. A ten guziczek cudny :)

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  11. super, czekam na kolejne. POzdrawiam I Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nowego nie napiszę. Podzielam wszystkie opinie moich poprzedniczek. Po prostu miodzio!
    Wszystkiego dobrego i Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpisuję się obiema rękami pod tymi pełnych zachwytów komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zauważyłam wcześniej tego igielniczka a przeglądam je poniewaz mocowałam przed chwilą guziczek i zastanawiałam się jak je mocujesz by się trzymały , no i jak przyszywasz filc do takich maleńkich kawałków ,że nie widać ściegów.

    OdpowiedzUsuń
  15. LUNA: kursik wykonania takiego igielniczka zamieściłam tutaj: http://cyberjulka.blogspot.com/2011/04/abc-cyber-julki-na-filcowy-igielniczek.html. Jeżeli będziesz miała jakieś pytania - daj znać! Pozdrawiam Panią Lunę!:)

    OdpowiedzUsuń