poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Złap licznik u Cyber Julki

Niebawem na liczniku odwiedzin mojego bloga wybije 10.000:-))) I to w ciągu ponad 3 miesięcy od jego założenia! Z tej okazji zapraszam Was do zabawy w łapanie licznika. Spośród osób, które prześlą na adres: cyberjulka@wp.pl zrzut ekranu bądź zdjęcie z liczbą 10.000 na moim liczniku wylosuję zwycięzcę tego oto wiosennego igielniczka z filcu:






Dziękuję Wam serdecznie za to, że odwiedzacie mojego bloga i zostawiacie cenne komentarze! Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Śliczniutki. Zazdroszczę czasu i talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja będę polowac ! Mam chętkę na tę podusię !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny igielniczek:))tez mam na niego chetke:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie polujemy razem;) Ja już ponad godzinę jak zaczarowana wpatruję się w licznik. Tak bardzo podobają mi się prace Cyber Julki, że nie darowałabym sobie takiej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Wami dziewczyny ustawiam się do polowania :) Zgadzam się mamasia prace Cyber Juliki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie licznik zatrzymał się na 9999 i nie chciał przeskoczyć, nawet po 20 minutach nadal wskazywał to samo :( A jak odświeżyłam stronę to już było grubo ponad 10000 :( No trudno może za następne 10 tysięcy się uda :D
    Pozdrowienia dla tych, którym się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie tez sie niestety nie udalo:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko a gdzie ty masz ten licznik :)
    Eh po ptakach, już 49 osób temu :))))

    Pzdr
    Mchalina

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci wychodzą te łączone z filcem igielniczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. choć już po świętach to przyjmij proszę ode mnie spóźnione ale najszczersze życzenia:

    Życzę Ci aby ten świąteczny nastrój pełen spokoju, radości i rodzinnej atmosfery trwał w sercach jeszcze przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny :) Ja niestety zabawe przegapilam :(
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Igielniczek ekstra super pomysl krzyzykow z filcem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. yes yes yes mama mamamamamama yupi

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w tym poście napisałam heh bo akurat czytałam ten post ii odświeżałam stronkę żeby złapać licznik :)

    OdpowiedzUsuń