niedziela, 17 kwietnia 2011

Futrzaści przyjaciele forever #2

Hafcik gotowy! Te futrzaki są wyjątkowo urocze:) I te spojrzenia...:) Wieczorem rozpocznę przeobrażanie tego haftu w pinkeep'a, a potem... Już czeka na wykonanie kolejny wzór autorstwa Barbary Ana:) Pierwszy raz haftowałam satynową muliną DMC (dolne wykończenie ramki) i muszę przyznać, że pięknie eksponuje wykonany nią fragment. Bardzo Wam dziękuję za tak liczne i przesympatyczne komentarze pod moim ostatnim wpisem! Ślę wiosenne pozdrowienia!



16 komentarzy:

  1. Zabójczy hafcik ;o) Strasznie fajny ;o) Kochana masz normalnie turbo w łapkach ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni przyjaciele;) A satynowa mulinka rzeczywiście śliczną koronkę stworzyła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny hafcik:)))ciekawe jaki bedzie nastepny:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zwierzaczki :) Kotek - z wiadomych względów - podoba mi się bardziej :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny wzorek, haft wyszedl przeslicznie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No pies i kot odwieczni przyjaciele:) Dziewczyno ale masz tempo. I jeszcze raz dzięki - wiesz za co:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudo, zastanawiam sie skąd bierzesz takie cudne wzorki?? Ja ostatnio nie mam na nic czasu i jak zwykle pewnie z niczym nie wyrobie, choć najważniejsze karteczki wielkanocne zrobione:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak satyna jest swietna :) zreszta caly haft bardzo optymistyczny :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. I to tak z głowy? Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. To Twoje tempo hafcikowe jest zawrotne.Pieski są urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszedł. Bardzo mi się podoba, tym bardziej że jestem "psiarą" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tempo! Ciekawość mnie zżera, co będzie następne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny hafcik i do tego powstał w błyskawicznym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze mordki, świetny wzorek!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń