niedziela, 27 marca 2011

Zakładki z okazji 60. rocznicy powstania Gminnej Biblioteki #1

Biorę udział w akcji zorganizowanej przez Iwonnę prowadzącą bloga "Twórczy początek", która polega na stworzeniu zakładki do książki dowolną techniką z okazji 60. rocznicy powstania Gminnej Biblioteki na jej rzecz. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, tym bardziej, że wspiera i propaguje czytelnictwo w Polsce. Zapraszam Was serdecznie do wsparcia tej inicjatywy. Szczegóły na w/w blogu. Ja już wykazuję gotowość bojową i zaraz startuję!:)


7 komentarzy:

  1. Ja naprawdę Cię podziwiam Kobieto:) Chętnie bym wzięła udział i w tym przedsięwzięciu, ale mój mały Jaś mi na to nie pozwala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki Alanek w brzuszku u mamusi mam sporo czasu na haftowanie:) Ale TEN DZIEŃ tuż, tuż:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak chodzi o zakładki to muszę się do zabawy dołączyć:) Mam nadzieję, że nas powiadomisz jak Alanek będzie już na świecie? Już trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Semprelaprimavera: jasne!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona sowa widzę na tapecie :D:D:D
    jest śliczna, a mulina cudowna! zainspirowałaś mnie do jej kupienia jakiś czas temu :))))
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Labores: dziękuję i ślę pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka! I towarzystwo robótkowe bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń