wtorek, 22 marca 2011

Nimue - La balançoire #2

Powoli wyłania się mały elfik:)


17 komentarzy:

  1. A powiedz,jak Ci się wyszywa na tym lnie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! To chyba Nimue? Na lnie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi:) Dopiero przejrzałam poprzednie wpisy, które zamieszczasz tak często aż nie nadążam ze wszystkimi:) I rzeczywiście to Nimue:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Powoli? Kurcze, ale masz tempo:) Założę się, że już niedługo będę gratulować skończonego obrazka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lideczka102: na lnie 28 ct haftuje mi się łatwiej niż na 32 ct, choć kolejną pracę zamierzam wykonać na tym drobniejszym. Mam słabość do tej tkaniny. Jest taka szlachetna:) Wyszywanie na lnie jest żmudniejsze niż na aidzie, bo jeden krzyżyk wykonuje się przez dwie nici lnu w pionie i w poziomie, stąd łatwo się pomylić.

    Dziękuję za przesympatyczne komentarze!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten skrzat ;o) Na lnie prezentuje się znakomicie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jest piękny a jaki będzie! pozdrawiam , też mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny haft miałam wykonać na lnie, ale chyba jednak jeszcze troche poczekam - za szybko na ten level ;-PPP
    A elfik fajnichny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już uroczo wygląda, nie mogę doczekać się już skończonego.

    Ps. Mam pytanko, zawsze to mnie ciekawiło i tak z ciekawości zapytam jakiego rozmiaru są sortery (bobinki, na które nawijasz mulinę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Burana25: dla chcącego nic trudnego;-P
    Ania: to standardowe bobinki 4 cm na 3,5 cm.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wystawa była super. A zakupy tak jak pisałaś wiele radości mi sprawiły :) Piękny ten skrzacik :)) Ciekawe co to będzie za wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczniutki! Koniecznie dodaję Ci do linek!

    OdpowiedzUsuń
  14. niezłe masz tempo! zapowiada się słodko ten elf :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor lnu wybrałaś do tego hafcika, całość będzie na pewno efektowna!

    OdpowiedzUsuń