poniedziałek, 14 marca 2011

Moje małe tajemnice...

Blogowa koleżanka Mysia zaprosiła mnie do zabawy pt.: "Moje małe tajemnice", która polega na ujawnieniu paru ciekawostek o sobie. Tak więc, poza miłością do kotków i haftowania, o czym czytający mojego bloga doskonale wiedzą, zdradzę Wam parę szczegółów dotyczących mojej osoby:

1. Jestem prawnikiem po jednej z aplikacji i pracuję w wymarzonym zawodzie.
2. Przez 8 lat byłam wegetarianką, ale w będąc w ciąży mój organizm zaczął się domagać mięsiwa, co zwiastowało synka:) Jednak niebawem wrócę do dawnej diety.
3. Jestem strasznym śpiochem.
4. Lubię słodycze i pyszną kawę z pianką.
5. Moim marzeniem jest domek na wsi z pięknym ogrodem i  czerwony garbus.
6. Uwielbiam podróżować i fotografować.
7. Urzeka mnie piękno i zapach lawendy.
8. Wiecznie zapuszczam włosy i mam nadzieję, że tym razem mi się to w końcu uda.
9. Nie znoszę pająków i wszelkiego robactwa.
10. Szanuję ludzi, którzy mają własne zdanie i potrafią konsekwentnie dążyć do celu.
11. Mam papierosowy nałóg, do którego pewnie wrócę po ciąży.
12. Jak byłam „mała” to chciałam zostać policjantką i mieć dużego wilczura.
13. Sprawianie radości innym czyni mnie szczęśliwą.
14. Moja miłość do przedmiotów „z duszą” zaczęła się od pierwszej wizyty w sklepie ze starociami, gdzie kupiłam cudowny, 100-letni stolik kawowy a' la Ludwik XIV.
15. Kupowanie butów, torebek i dużych pierścieni sprawia mi ogromną przyjemność.|
16. Czerwone paznokcie to mój znak rozpoznawczy.
17. Retro klimaty są mi bardzo bliskie, i w modzie, i w codziennym życiu.
18. Moją szczęśliwą cyfrą jest czwórka.
19. Chciałabym nauczyć się decoupagu.
20. Oprócz haftowania moją pasją jest szydełkowanie.
21. Każdego roku z niecierpliwością czekam na wiosnę.

Do zabawy w "Moje małe tajemnice" zapraszam koleżanki prowadzące blogi:

8 komentarzy:

  1. To przynajmniej coś o Tobie wiem, wywiązałaś się z zabawy jak mało kto! Postaram się też coś o sobie napisać , ale dziś już nie zdążę!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo uwielbiam czerwony lakier :) a decoupage też się uczę, tylko mi troszkę nie wychodzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:) Sporo tego wypisalas! I juz cos wiecej o Tobie wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy zoabaczymy prece na szydełku! Oj do decoupagu i ja sie przymierzam i nawet poczyniłam już pewne kroki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. No to mamy rzeczywiście wiele wspólnego. Jak tylko znajdę troszkę więcej czasu napiszę coś o sobie. Na razie tworzę Wasze niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Mysia też zaprosiła do tej zabawy, wkrótce ujawnię się i ja:D
    Kilka z Twoich "sekretów" to także moje "małe tajemnice":D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zaproszenie do zabawy,widze ze mamy troche wsponego:)))postaram sie niedugo cos napisac o sobie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek na wsi ja też chcę ;-DDD

    OdpowiedzUsuń