czwartek, 26 lipca 2012

Haft wstążeczkowy

Jedwabne wstążeczki, które ostatnio pokazywałam na blogu, kupiłam przede wszystkim z myślą o haftowanych różyczkach:) Jako pierwszy haftem wstążeczkowym ozdobiłam pierścionek będący jednocześnie igielnikiem (pod lnem znajduje się ocieplina). Podczas haftowania wbijam w niego igłę i świetnie się sprawdza:)

 Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Flax
Jedwabne, ręcznie farbowane wstążeczki Atalie w kolorach Shiraz (50 cm) i Florence
Forma do pierścionka
 


Bez odbioru;)

Cyber JUbiLerKA

32 komentarze:

  1. pierścionek super. nawet ta różowa wstążka tak nie razi.....
    przy okazji zapraszam na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wyszedł ten pierścionek!!! Podziwiam za haft wstążeczkowy - dla mnie to wciąż czarna magia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta wstążeczkowa cieniowana różyczka! :D A pomysł na igielnik świetny, sama muszę coś wykombinować, bo mi ciągle igła znika, jak ją odłożę...

    OdpowiedzUsuń
  4. haft wstążeczkowy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się nieodwołalnie! Piękne! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam! Wiedziałam, że będziesz coś kombinować z haftem wstążeczkowym ;) Powstała ładna i pożyteczna rzecz - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znów czarujesz i nieźle Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ty jesteś Julka-wszystko umiejąca-piękność:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że z tych wstążeczek wyjdzie coś niezwykle gustownego. I nie pomyliłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysl, bo zawsze jest problem z igla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladny pierescionek i do tego uzyteczny. Mam pytanko czy wstazkowe roze sa zrobione w taki sam sposob jak te z mulinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć (jeśli meni Julka nie strzeli na odlew ;)): wstążeczkowe robi się jak z muliny z jednym ale: pajączek podstawowy (bazę) robi się muliną (lub inną cienką nitką) a już sam oplot wykonuje wstążeczką.
      Jeśli będziesz miała wątpliwości to jest co najmniej kilka tutków na youtube, szukaj w haśle "ribbon", "emroidery" na pewno znajdziesz. Pokazano tam jak sprytnie mocować wstążeczkę do materiału!

      Usuń
  13. Jaki cudowny kwiatuszek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wygląda...
    może malutki tutorialik Jubilereczko??
    Ja zakochałam się w tych Twoich rózyczkach...czy tasiemkowe wykonuje się podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem wprost: cudowne - i wykonanie, i pomysł! Po prostu fantastyczne! Igła już nigdy się nie zgubi :) Kolejna rzecz, którą należy wpisać do listy marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo!!! jeszcze bardziej eterycznie wychodzi niż z nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jest prześliczny! Zachwyca...

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalny!!! I haft i pierścień i pomysł. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowa z Ciebie osóbka:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Po tych wszystkich komentarzach ja nie mam już nic do dodania. ;)
    Pomysł na podręczny igielnik- znakomity, a wykonanie- jak zwykle...:) I do tego perfekcyjne zdjęcia, na które patrzy się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  21. Julko, jak ja się cieszę że propagujesz wciąż nowe techniki i robisz takie piękne drobiazgi. Że sprowadzasz materiały których nie ma u nas i pokazujesz że można wyszywać na czym innym niż aida i czym innym niż Ariadna. Jestem spokojna że te Babeczki które chcą się rozwijać znalazły/znajdą godną Inspiratorkę.
    No.
    Różyczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne cudo.. Już człowiek nie wie, jakich słów użyć, żeby się nie powtarzać... Też jestem ciekawa nowych technik hafciarskich, ale nawet na krzyżyki mi czasu nie starcza :( Dobrze, że u ciebie przynajmniej podziwiać mogę te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosiłaś o linki do różyczek z Twojego kursu ;) Proszę bardzo, może zechcesz zajrzeć: http://truskawki27.blogspot.com/2012/07/soneczniki-i-je-brode-et-vous.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Wam za tak pozytywne komentarze!:) Ślę hafciarskiego buziaka!:)

    creationsiwony.blox.pl, Sabik: różyczki ze wstążki robię tak samo jak te z muliny. Można też zrobić bazę z muliny, jak napisała Ania (Aniu - bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź!:)

    Ania: dziękuję:) Ciągle szukam, testuję, kombinuję i próbuję:) A to pewnie dlatego, że szybko się nudzę:)

    truskawki27: byłam, podziwiałam, skomentowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość że cudny to jeszcze jaki praktyczny - super.

    OdpowiedzUsuń
  26. MADLINE: dziękuję! Taki "szybki numerek", a jak cieszy:)

    OdpowiedzUsuń