środa, 11 lipca 2012

Pierścionek dla Ciebie????

Raz jeszcze dziękuję za Wasze komentarze dotyczące pierścionków!:)))) Mam dla Was niespodziankę. Spośród osób, które wyrażą opinię pod poprzednim postem do dnia 11.07.2012 r. do północy, Alanek wybierze jedną. Otrzyma ona podobny pierścionek retro wykonany jedwabną, ręcznie farbowaną nicią. Oczywiście w zabawie wezmą udział również osoby, które wcześniej napisały komentarze pod w/w postem o pierścionkach z dnia 08.07.2012 r. Wkrótce ogłoszę Zwyciężczynię.


Powodzenia!

rozpieszczana przez Was Cyber Julka

23 komentarze:

  1. No i co Ty kobieto robisz? Zagladam, nie komentuję, bo czasu na nic nie mam ... ale teraz nie odpuszczę i już śmigam nastukac komentarz, bo wstyd, że do tej pory wytworów nie pochwaliłam, ale gdybyś wiedziała, jak mi się wszystko do góry nogami wywróciło, to byś wybaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Całkiem zapomniałam o Tusalu, ciągle za dużo mam zajęć, ale poprawię się :) Zapraszam również do zabawy na moim blogu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zdubliję i dziś też piszę, że podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się Twoim perfekcyjnym wykonaniem pierścionków, są doskonałe i bardzo stylowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chce byc wzieta pod uwagę w losowaniu! ale dopiero wróciłam do domu a do pólnocy mało czasu i z tego wszystkiego nie wiem juz gdzie ten komentarz ma być.. więc lecę pietro niżej...

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja!!!! ale Ty masz genialne pomysły!!!!!
    sylwia vel romka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, trochę się spóźniłam... trudno. Może będzie jeszcze kiedyś szansa żeby zdobyć taki pierścionek.. Nie planujesz sprzedać kilku? ;) Uwielbiam takie klimaty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miło, trzymam kciuki za siebie! Alanku, plisssss, zamieszaj ładnie paluszkami.... ;)
    No, ale widzę, że farciara Luna też już tu była, więc... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądam, oglądam i napatrzeć się nie mogę:D cudeńka wychodzą spod Twoich łapek! zapraszam do mnie na słodką biżuterię:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie My Ciebie ale Ty nas rozpieszczasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne drobiazgi! napatrzeć się nie można!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero przeczytałam twoja propozycje i nie wiem czy komentarz który już był też się liczy ..
    Boskie są ././.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i tak to jest :( Czasu brak na pisanie i komentowanie to taka okazja przelatuje przed nosem no trudno może innym razem nic się nie poradzi gdy ma się dwójkę małych dzieci i nie ma czasu na siedzenie przy kompie a jak już się go by miało to siły nie ma i zasypia się na stojąco.
    Bardzo piękne są te pierścionki jak i wszystkie Twoje prace przyborniki, pudełka itd :) Tylko pozazdrościć talentu. A w różyczkach też się zakochałam dzięki Tobie i tylko czekam na sprzyjające czasy na wypróbowanie ich :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne prace bo zaglądam codziennie z nadzieją że coś ciekawego podejrzę :)
    Gośka (go_siek@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalejesz kochana, ale ktoś bedzie miał cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie My Cię rozpieszczamy tylko Ty Nas :) Już sama możliwość podglądania na Twoim blogu co tworzysz- to sama przyjemność. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. czy już po losowaniu? bo jeszcze ja chciałam się zapisać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy to jest możliwe? tylko Twoja dusza ... i Twoje rączki tworzą takie cuda:) obłędna praca, powalająca, misterna, która za każdym razem wywołuje głośny, emocjonalny wstrząs :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Juleczko!
    Często zaglądam na Twojego bloga i bardzo rzadko coś piszę, ale tym razem po prostu muszę!!! MUSZĘ się poskarżyć!!!! Już mnie po prostu szczęka boli! A tych siniaków na niej do końca życia nie wyleczę! Po prostu z każdym Twoim postem szczęka opada mi coraz niżej z wrażenia i tak to się później kończy.... :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to będzie się działo:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i kto kogo rozpieszcza?;) Muszę częściej organizować takie niespodziane zabawy w podziękowaniu za Wasze wspaniałe komentarze!

    byle do jutra: nie sprzedaję moich prac, bo są bezcenne;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Są bardzo piękne, romantyczne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak to jest, jak się człowiek spóźnia i szansę sobie odbiera ;(

    OdpowiedzUsuń