niedziela, 29 lipca 2012

Nowości z Pracowni Cyber JUbiLerKI

W Pracowni Cyber JUbiLerKI praca wre:) Chciałam Wam pokazać wstążeczkową biżuterię, którą zrobiłam dla Mamy, tj. pierścionek i bransoletkę. Dla siebie muszę stworzyć podobną:) Te różyczki chyba nigdy mi się nie znudzą:)

Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Flax
Jedwabne, ręcznie farbowane wstążeczki Atalie w kolorach Prune i Florence
 Forma do pierścionka i bransoletki



Dziękuję Wam za liczne odwiedziny, komentarze i maile! Jesteście Kochane!

Jutro wyjeżdżamy nad morze:)))) Mam nadzieję, że pogoda dopisze:)

Cyber JUbiLerKA

51 komentarzy:

  1. Cudny haft, biżuteria po prostu urzekająca, podziwiam. Nie ma to jak materiały najlepszej jakości, wtedy wszystko nabiera jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru. Pozdrawiam:) Rita

    OdpowiedzUsuń
  2. A nam nigdy nie znudzi się ich oglądanie, bo haftujesz mistrzowsko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Za każdym razem wychodzi inna i w jakiś sposób oryginalna;)
    Udanych wczasów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Chyba muszę zacząć nosić bransoletki! ;P

    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznoty-jak zawsze:)

    Udanego wyjazdu Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie...czyli nic nowego, bo u Ciebie tak zawsze przecudnie :).
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie to piękne. Jesteś mistrzynią, piękne, cudne, fantastyczne. nie mogę wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny komplecik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku :)
    Biżuteria cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Julko..rewelacja..takie male a jak cieszy oko..wprost nie moge napatrzec sie na te rozyczki z malowanych recznie wstazeczek ..Ty wiesz ze to moja slabosc..no i sam pomysl zastosowania tego haftu jest nieoklepany..Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne , mama na pewno zadowolona .
    Dziękuje za odpowiedz i szkoda że u nas nie sa do kupienia . ..

    OdpowiedzUsuń
  12. patrzę patrzę i napatrzeć się nie mogę!!!
    biżuteria CUDNA w moich ukochanych fioletach...ach...
    życzę miłego wypoczynku i pięknej pogody:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik, to już pełen profesjonalizm u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś tak się zdarzyło, ze w tym tygodniu nie miałam w ogóle czasu na oglądanie moich ulubionych blogów, no i zastanawiałam się co zrobisz z tych prześlicznych wstążeczek... no i zaniemówiłam....Boskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, mi też się nie znudzi oglądanie Twoich różyczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba muszę takie mieć, piękne te twoje jubilerskie wyroby

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne. Zadziwia mnie precyzja z jaką umieszczasz materiał w tych pierścionkach.Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś perfekcyjna w tym fachu. nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  20. Z ogromną przyjemnością oglądam te różyczki... a taki pierścionek - igielnik, to dopiero skarb, bo ja ciągle wtykam igiełki gdzie popadnie i pewnie kiedyś się doigram...
    Podziwiam i pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno mnie tu nie bylo...a tutaj same cuda! Cuda i cudenka! Jest na co popatrzec. Haft wstazeczkowy wychodzi ci przeslicznie i te kolory ...nieziemskie!
    Milego urlopu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne ! ta biżuteria jest cudowna , życze Ci dobrego wypoczynku , no i pogody !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle same cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny majstersztyk :) Mama będzie zachwycona! Życzę miłego wypoczynku i superowej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znowu śliczna biżuteria - miło popatrzeć! Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szaleństwo...piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech... coś pięknego. I po co ja to oglądałam??? Teraz będę takie chciała mieć!

    OdpowiedzUsuń
  28. No ja naprawdę wychodzę z podziwu jak pięknie wyglądają wstążeczkowe różyczki...
    chyba skuszę się na taki samplerek z Atalie...powiedz mi MOja Droga Jubilerko adres sklepu Atalie...:-)
    a tu sięchwalę moimi różyczkami-dzięki Tobie
    http://malachitowa-laka.blogspot.com/2012/07/przemiana-klosza-i-rozyczki-haftowane.html

    pozdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna i orginalna biżuteria !!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  30. O moj Boze slicznosci.Przecudnej urody bizuterie bedzie miec Twoja Mama .Musze powiedziec ze wstazeczki prezentuja sie swietnie...te kolory.ach
    Zycze wspanialego wypoczynku na wakacjach i do szybkiego zobaczenia:0)Juz nie moge sie doczekac kolejnych postow.

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany Julek! ;)
    Toż to przeszłaś samą siebie. CUDEŃKA!

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja muszę powiedzieć że będę musiała przestać tu zaglądać bo niedługo pęknę z zazdrości!!! Ale znając mnie to bym nawet jednego dnia nie wytrzymała bo ciekawość by mnie zżarła czy nie ma nowego posta z takimi cudami jak w tym.
    Komplet prześliczny!!! A różyczki... co tu dużo pisać zakochałam się!
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwościom na kolejnego posta :)
    Gośka (go_siek@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne. Przepiękny kolor wstążki idealnie nadaje się do robienia różyczek i pięknie komponuję do tworzenia biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczna biżuteria:) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Wam baaaaardzo! Strasznie mnie ucieszyły Wasze komentarze! Serdecznie Was pozdrawiam!

    Komoda: mini kursik wklejania haftu do form zamieściłam tutaj: http://cyberjulka.blogspot.com/2012/07/pierscionki.html. Gdybyś miała jakieś pytania - z przyjemnością służę radą!

    Sabik: wstążeczki kupiłam tutaj: http://www.desfillesetuneaiguille.com/. Bardzo mi się podoba Twój różyczkowy haft i do tego jak pięknie zagospodarowany!

    ania.n, go_siek: już niebawem kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
  36. No faktycznie :) Nawet go czytałam. Chyba za bardzo skupiłam się na zdjęciach, niezbyt uważnie wczytując się w kolejne etapy. Dziękuję za link :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie, to jest na razie najpiękniejszy zestaw ze wszystkich! Może zaczniesz sprzedawać taką biżuterię ;) Chętnych byłoby mnóstwo (razem ze mną) ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Irbisek: dziękuję! Obecnie nie sprzedaję swoich prac, ale kto wie...:)

    OdpowiedzUsuń
  39. J'adore cet ensemble !

    Belle fin de semaine

    OdpowiedzUsuń
  40. Aldona, Szydełkowe czary-mary: Dziękuję!:)

    danybrod: thank you so much! Hugs from Poland!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wstążeczkowe różyczki mnie zachwyciły, poza tym boska kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna biżuteria i w moich ulubionych kolorkach, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  43. MADLINE, maczka87, Jasmin: dziękuję! Jestem bardzo podbudowana Waszymi komentarzami!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń