niedziela, 22 lipca 2012

Anniversary Heart - ścieg lipcowy

Zaskoczę Was i tym razem dla odmiany nie zamieszczę haftowanych różyczek, ale siódmą odsłonę needlepointowego przedsięwzięcia "Anniversary Heart":) Ścieg lipcowy o nazwie "Woven Tramé" troszkę mnie wykończył. Jego wykonanie było pracochłonne, mozolne i ponownie nudne. Zdecydowanie bardziej wolę haftować jakieś skomplikowane ściegi niż te wypełniające. Jako bazy użyłam nici DMC Diamant 168 (niestety nie widać jej na zdjęciach), a następnie Madeira Decora nr 1599 10.

 ścieg lipcowy by Mary Clubb
  Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor biały
DMC Diamant 168, Madeira Decora nr 1599 10
 
  

Życzę Wam obfitującej w wolny czas na xxx niedzieli!:)

xxx Cyber Julka xxx:)

12 komentarzy:

  1. Ale muszę przyznać, że ścieg uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wychodzi:) Życzę dużo cierpliwości abyś się nie zniechęciła do dalszej pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie ci to wychodzi:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! To serce będzie cudnie wyglądać po zakończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak,wypelniacze......ale mimo to zycze cierpliwosci i ochoty by serducho wykonczyc.Oby nie bylo tak ze ono Ciebie wykonczy a nie Ty jego:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulinko, gratuluję cierpliwości - ja jechałam ukośne ściegi ponad 2 bazowymi, tak mi ten wzór dał popalić, chciałam jak najszybciej skończyć :) szkoda, że nie ukazuje on piękna tej cieniowanej nici, ale cóż, taki jego urok!
    (uparcie będę cię namawiała na FOI, tam zero wypełniaczy i zero nudy :) i z przyjemnością zobaczyłabym twoją wersję :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. needlepointowe ściegi to dla mnie czarna magia ale wyglądają rewelacyjnie. Serduszko jak skończysz będzie urocze. Podziwiam Cię za samozaparcie oraz staranność wykonania. Niesamowicie się ogląda Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Serce prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściegi pracochłonne, ale wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nudne, ale świetnie wygląda z tą cieniowaną nicią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za komentarze! Zrekompensowały mi one z nawiązką trud wykonania tego ściegu!;)

    Agata: ojjjj, kusisz, kusisz:) Może się jednak porwę na FOI:) Tylko nie wiem kiedy, bo lista robótkowych must have jest dłuuuuga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać na zdjęciach że był bardzo pracochłonny - ale również jest bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń