poniedziałek, 23 lipca 2012

Cyber JUbiLerKA powraca!:)

Pokażę Wam pierścionek, który przygotowałam dla Anety w związku z jedną z zabaw organizowanych na moim blogu. Oto on:

Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Flax
Jedwabna, ręcznie farbowana mulina Gloriana w kolorach Slate Green i Denim Blue
Forma do pierścionka



Aż trudno uwierzyć, że na tak małej przestrzeni ten sam motyw może za każdym razem inaczej wyglądać. Staram się, aby haftowana biżuteria, którą tworzę, była za każdym razem inna, niepowtarzalna i na razie mi się to udaje:)

Ślę hafciarskie uściski i pozdrowienia!

Cyber JUbiLerKA która nie obyła się bez antybiotyku:(

28 komentarzy:

  1. ech...pozostaje mi tylko powzdychać sobie...
    cudny i niepowtarzalny ten pierścionek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze zazdraszczam i podziwiam - takie małe, a tak cieszy oko, chyba bardziej niż kamienie szlachetne... bo i haft szlachetny
    Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ten antybiotyk to Ci chyba dodatkowego powera daje. Pierścionek uroczy..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyyyych... To dech mi zaparło! Toż ten pierścionek wygląda przecież, jakby był z jakichś nieznanych kamieni szlachetnych! Wspaniały!
    A i "modelowi" nic nie brakuje- uroczy. :)
    Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, jak cała biżuteria przez Ciebie tworzona....
    A choróbsko sio - przepędź!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci to szybko idzie :D Wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam!!!!!!! :D
    Dziękuję! :) Wszystko piękne, aż brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny. Nic tylko zazdroscic Szczesciarze (patrz wyzej:)). A Ty wracaj do zdrowia... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka!!!Super niebieściutki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak mi słów :-) Jesteś niesamowita :-)Tworzysz fantastyczną biżuterię :-)Dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęściara z tej Anety , pierścionek marzenie i nowy nic do Ciebie pasuje jak ulał to kiedy zmieniasz zawód hi hi , pozdrwiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, już nawet pozazdrościłam na blogu Anety :)i ja dopiero dziś zauważyłam,że zmieniłaś obrazek na górze bloga. rzeczywiście stajesz się Jubilerką

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Wychodzi Ci ta biżuteria tak perfekcyjnie, że aż trudno uwierzyć, że to tkanina, nici i haft. Widziałam też w necie spinki do mankietów z haftem i bransoletki z maleńkich haftowanych elemencików, też takich metalowych. Nie sądziłam, że kiedykolwiek zobaczę coś podobnego w polskim wykonaniu. Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, i zapomniałam dodać, że ten kotek jest przefajnisty :))) Wywołał uśmiech na mojej paszczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny!!
    Te niebieskości są cudne!
    Ja niebawem się pochwalę różyczkami wg Cyber Jubilerki:-)Dzięki!!
    Pozdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wasze komentarze sprawiły mi duuużo radości! Dziękuję Wam, także za życzenia powrotu do zdrowia! Już jest troszkę lepiej:)

    LUNA: Jestem Cyber JUbiLerKĄ z doskoku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam już nie mam pewności czy tylko z doskoku hi hi.

      Usuń
  17. prawie przegapiłam cudne niebieskości ./..

    OdpowiedzUsuń
  18. Tworzysz cudne kompozycje na biżu - rzeczywiście niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziorek, violi igłą malowane, MADLINE: dziękuję! Serdecznie Was pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz w życiu żałuję że mam maluteńkie dłonie , bo Twoje pierścionki powaliły mnie ...........brakuje mi słów ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Szydełkowe czary-mary: malutkie dłonie to żaden problem:) Formy do pierścionków są i duże, i malutkie:) Dziękuję Ci za tyle pięknych słów! Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń