poniedziałek, 16 lipca 2012

Broszka do kompletu

Moja biżuteria się nieco powiększyła:) Do pierścionka dołączyła haftowana broszka. Uwielbiam takie retro-klimaty:) Oczami wyobraźni widzę już cały różany komplet. Na pewno wkrótce powstanie. Do zdjęcia pozuje moje alter ego:)

Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Flax
Ręcznie farbowana, jedwabna mulina Gloriana w kolorach Rosewood, Schoolhouse Red i Slate Green
Forma do pierścionka i broszki

Życzę Wam snów usłanych pięknymi różami, niekoniecznie haftowanymi!:)

elfka Cyber Julka:)

39 komentarzy:

  1. WOW - tylko tyle powiem. Zatkało mnie i więcej z siebie nie wydobędę

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie piękne... Niepowtarzalne i bardzo kobiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż...ciągle bez zmian...cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój styl i te róże - teraz tylko
    wzdychać będę :)))
    pozDrawiaM wakacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jula jesteś jak duszek z innej bajki! przesliczne!!!!
    sylwia vel romka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te biżuteryjki i wielkie dzięki za różany kursik :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieprawdopodobnie zjawiskowy komplet...
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie śliczne !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow..beautiful pins!!
    Hugs.
    Morena

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, nie moge się napatrzeć. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet. Oj marzył by się taki oj marzył ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszka jeszcze piękniejsza niż pierścionek! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno mogę powiedzieć- nigdy nie widziałam u nikogo takiej biżuterii, jest unikalna! Cuda robisz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Broszka cudna:-)Powiem Ci kochana że jak zaglądam do ciebie to mam wrażenie, że to co robię to jakieś bohomazy :-)Ale dzięki temu mam motywacje, żeby jeszcze bardziej się postarać :-)Julka robisz cudne rzeczy,m strasznie ci zazdroszczę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna broszka!!! Cudny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz niesamowite cuda, zachwycam się każdą Twoją pracą, a różana biżuteria zapiera dech - przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna broszka. Jak dla mnie dużo fajniejsza i praktyczniejsza od pierścionka

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie BOMBA! też uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super... zazdraszczam... jadę na urlop i nie będę mieć neta więc pewnie po powrocie nadrobię wszystkie cudowności które tu wstawisz i zapewne zakręci mi się w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne! Strasznie ubolewam nad tym, że nie zdążyłam na "rozdawnictwo" pierścionka ;(
    Piękne rzeczy tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne:) sama bym takie chętnie nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak piękna jest Twoja biżuteria że aż słów brak!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Normalnie różana rabata! Gratuluje pięknego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna biżuteria:)))Ja haftowałam podobne róże haftem wstążeczkowym,ale przeczytałam Twoją podpowiedź o grubszej nici oplatającej i wypróbowałam Twój pomysł.Muszę przyznać że róże wychodzą świetnie,pozwoliłam sobie wyhaftować nimi serduszko:)wyszło ślicznie,jak skończą się moje problemy z internetem wrzucę go na bloga:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cyber Juleczko-wyhaftowałam sobie malutkie różyczki Twoim sposobem-dzięki są śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam baaaaardzo!:)))) Dopadł mnie różyczkowy zawrót głowy, więc kręcę, kręcę i kręcę...:) Gorąco Was pozdrawiam!:-*

    morena: Thank you my dear! Hugs from Poland!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały komplet. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. MADLINE, Aldona, LUNA, ANA: dziękuję Wam serdecznie za cudne komentarze! Ślę gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń