niedziela, 20 października 2013

Szydełkowy kołnierzyk

Broszka, którą pokazywałam Wam w ostatnim poście, została stworzona z myślą o szydełkowym kołnierzyku wykonanym z własnej przędzy. Aby nie był zbyt delikatny i współgrał z niemałą broszką, użyłam grubszej nici 2 ply. Kołnierzyk ładnie się układa, jest zupełnie w moim stylu i pasuje do elfickiego pierścienia:) Hehehe:)))) Jak szaleć, to szaleć;)

Przepiękny wzór kołnierzyka autorstwa Emmy dostępny na blogu Lulu Loves
Około 55 metrów uprzędzonej przeze mnie na wrzecionie nici 2 ply z czesanki z merynosa "Tea with jam & bread" farbowanej przez Ninę
Szydełko 4 mm
 Broszka o wymiarach 4 cm x 3,5 cm


Uwielbiam kołnierzyki i na pewno powstanie ich całe mnóstwo!:) Jeżeli wiecie gdzie mogę znaleźć inne interesujące szydełkowo-kołnierzykowe schematy - bardzo Was proszę o linki! Będę niezmiernie wdzięczna!


Ta nić skradła moje serce!:) Ma takie cudne kolory!


No i kołnierzyk w pełnej krasie:)


Życzę Wam kreatywnego weekendu!

Cyber Julka

29 komentarzy:

  1. Wow!! You are very fast in knitting as well :)
    What a beautiful project you have made!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kołnierzyk jak i broszka. Jak ją zobaczyłam od razu pomyślałam o tym pierścieniu z elfikiem, który chyba najbardziej mi przypadł do gustu z całej Twojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak kołnierzyk! Chyba nikt z komentujących poprzedni wpis nie zgadł, co wyczarujesz z merynosa ;)
    Dziękuję za odpowiedź w sprawie "kąpieli i biczowania" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Każdy z produktów podbija wartość drugiego : w tym komplecie 1+1 nie równa się 2, tutaj 1+1 =3:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PS.- tak to bywa w dobrych tandemach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet. Znalazłam w moich zapiskach taką stronkę o kołnierzykach szydełkowych:http://manualni.pl/koronkowe-kolnierzyki-na-szydelku/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten kołnierzyk,pasowałby do mojej prostej ciemno-szarej sukieneczki..ale mam dwie lewe rączki do szydełka i takiego cudeńka na pewno nie wyczaruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no... Ale fajny pomysł z wełniany kołnierzykiem:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego... i kolor, włóczka... jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby tak z włóczki kołnierzyk machnąć. Całą masę kołnierzyków masz tu: http://club.osinka.ru/topic-142497?&start=555 - prawie 40 stron z cudeńkami...
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze z broszką rzecz jasna...

    OdpowiedzUsuń
  11. konierzyc cudnosci;a jak ci sie robotkuje z wlasnej przedzy???

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny cieniowany kołnierzyk i super broszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się a pewnie jeszcze piękniej będzie wyglądał na szyi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Szkoda,że nie ma fotki na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I pomyśleć, że miałam taką piękną kolekcję kołnierzyków i pewnego dnia wyrzuciłam, bo kompletnie wyszły z mody. Gdybym mogła przypuścić, że kiedyś znów będą modne...;) Miałam gdzieś wzór kołnierzyka z kwiatów, jak znajdę, to podeślę. Piękny twój kołnierzyk i broszka też.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kołnierzyk i broszka... a kolor rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosze! http://manualni.pl/koronkowe-kolnierzyki-na-szydelku/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie wyszło, tylko paradować :)
    http://szydelkomania.blogspot.com/search/label/Ko%C5%82nierzyk

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kołnierzyk, blisko byłam, przynajmniej wyobraźnia podpowiadała mi że coś tą broszką zepniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie ucieszyły Wasze opinie!:)))) Kołnierzyk sprawdza się w terenie, a ja dzięki niemu czuję się wyjątkowo:))))

    Nina: Thank you my Dear! All thanks to your wonderful roving tops!:))))

    Iwo na: Ty to masz pamięć!:) Elfik pasuje do tego zestawu jak ulał:)

    Eve Vokulska: Hehehe:))))

    mamuska73: Po prostu BAJKA!:))))

    Promyk: Faktycznie szkoda:( Ale przynajmniej masz motywację, aby stworzyć nowe!:)

    Haft i Patchwork, Janola Aleksandra, Emmaja535, ANA: Bardzo Wam dziękuję za linki! Przy niektórych wzorach nie obyło się bez westchnięć zachwytów:)))) Dzięki Wam na pewno powstanie jeszcze niejeden kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak ominęłam tego posta... ale kołnieżyk mnie zachwycił a i mogłam przyjrzeć się tej cudnej broszce 1 nadal jestem pełna podziwu jak doszywasz te koraliki , śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szydełkowe kołnirzyki są ostatnio bardzo w modzie. Piekny jest ten Twoj. Niesamowite kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szydełkowe kołnirzyki są ostatnio bardzo w modzie. Piekny jest ten Twoj. Niesamowite kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już sobie zapisałam opis robienia różyczki, a tu się zachwycam pomysłem oplecenia haftu koralikami - chyba podpatrzę ;-) I idea kompletów do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń