piątek, 18 października 2013

Broszka haftowana własną przędzą:)

Do wyhaftowania tej broszki wykorzystałam nić uprzędzoną przeze mnie na wrzecionie:) Wykończenie stanowi haft koralikowy wykonany z pięknych, mieniących się koralików. Broszka będzie ozdobą pewnego szydełkowego wytworu...:)

Len Newcastle Zweigart 40 ct w kolorze naturalnym
Uprzędzona przeze mnie nić 2 ply z czesanki z merynosa "Tea with jam & bread" farbowanej przez Ninę
 Koraliki Toho Round Trans Rainbow Smoky Topaz 15/o, 11/o, Toho Cylindryczne Treasure Trans Rainbow Smoky Topaz 12/o
Nić Nylon Invisible Yarn Corn  
Podkład filcowy firmy Knorr Prandell
Sztuczna skóra (wykończenie tyłu broszki)
Zapięcie do broszki


Tłem do zdjęć jest ten hardangerowo-krzyżykowy haft (nadal w toku):


W wolnych chwilach nadal przędę czesankę z merynosa. I już wiem co z niej powstanie...!:)))) Oby tylko starczyło mi nici!
Ślę cyber-pozdrowienia!:)

Cyber JUbiLerKA

20 komentarzy:

  1. Jak przyjemnie jest ogladać Twoje prace cudnie podane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super broszka! Ciekawe do czego ja przypniesz? Do czapki, otulacza, komina, szala, sweterka?......no tak, pozostaje mi cierpliwie czekac! Pozdrowki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co powstanie z tego cudnego merynosa :) Czyżby sweterek albo chusta?

    OdpowiedzUsuń
  4. wow.... nic dodać , nic ująć :)
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Domyślam się ogromnej satysfakcji płynącej z produkcji i jej wykorzystania :) Moją uwagę przyciągnął także haft w tle- stonowana elegancja..
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely piece! Good combination are the yarn and the beads.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem , piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! This is a real treasure :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym bez końca tworzyć takie maleństwa:) Niby przestrzeń do zagospodarowania niewielka, a ile możliwości! Bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze!

    Emmaja535, Agata Lang: Dwa raz pudło:)

    Eve Vokulska: Tak właśnie jest:) I związek emocjonalny z wytworem wzrasta:)

    Mmanka, Nina: Thank you so much! Kisses from Poland!

    OdpowiedzUsuń
  10. Broszka cudeńko :) Już sobie wyobrażam jak spina jakiś szydełkowy szal, albo jest dodatkiem do szydełkowej czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszka jest przepiękna!!! Jestem ciekawa co ozdobi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lothluin, Iwona: Dziękuję:)))) Jedno jest pewne - takiej broszki nikt inny nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria z różyczkami to Twój znak rozpoznawczy. Kolejna piękniejsza od poprzedniczki, a teraz jeszcze do haftu używasz własnego materiału - wow. Dla mnie to jak artysta który nie tyle że śpiewa ale jeszcze do tego potrafi sam sobie skomponować super hit - taka właśnie jesteś - wielki szacun Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję MADLINKO!:))))) Pięknie napisałaś i dzięki Tobie uśmiech mam dookoła głowy!:)))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń