niedziela, 27 stycznia 2013

Elficki pierścień

Tym razem w mojej Pracowni powstał Elfcki Pierścień. Aby haft nie był za duży, każdy krzyżyk obejmuje po jednej nici lnu w pionie i poziomie. Elficka piękność mierzy około 2 cm na 1,5 cm i składa się z około 330 krzyżyków. To moje alter ego (zwróćcie uwagę na czerwone usta:) Kolory dobierałam sama. Zwieńczenie haftu stanowią mieniące się i zarazem magiczne koraliki Toho:) Wyzwaniem było wykonanie backstitchy tak, aby oddać elfickie piękno:) Z takim talizmanem nic mi nie grozi:) Pierścień zgłaszam do wyzwania w Kreatywnym Kufrze: "Style: Romantyzm".

Pierścionek o wymiarach 4 cm x 4,3 cm  
Cześć wzoru zaprojektowanego na podstawie rysunku Sary Burrier
Len obrazkowy 32 ct w kolorze naturalnym
Muliny DMC 300, 301, 347, 356, 436, 754, 758, 818, 938, 3778
 Koraliki Toho Round Trans Rainbow Smoky Topaz 15/o, 11/o, Toho Cylindryczne Treasure Trans Rainbow Smoky Topaz 12/o
Nić Nylon Invisible Yarn Corn  
Alcantara Super Suede kolor czarny i podkład filcowy firmy Knorr Prandell w tym samym kolorze
Forma do pierścionka






 


Oby do piątku!:)

Elfka - Cyber JUbiLerKA:)

36 komentarzy:

  1. śliczny pierścień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest , cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie...CYBERMASAKRA ...:) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś fenomenalna! Twoje prace są po prostu CUDNE!! CyberCuda, CyberJulko tworzysz!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo... uwielbiam elfiki w różnych postaciach, ale ten pierścień jest przecudny... przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobra koralikami bym jeszcze obszyła to to cudeńko ,ale ten elfik to rany głęboki szacunek za wytrwałość,precyzję i ukryte piękno

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! Ale cudo !, tez taki chcę !!!!!skad masz taki piękny wzór, na tyle mały ,że można go umiescic na pierscieniu ! i te koraliki !, zaraz sie popłaczę.!

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm im dłużej patrze tym bardziej twarz elfa wydaje mi sie znajoma... jestes niewiarygodna ha ha !

    OdpowiedzUsuń
  9. *.* chciałabym zobaczyć go na żywo i przyjrzeć się tym mikroskopijnym krzyżykom. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita tak samo jak twój pierścień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarmistrzowska robota :) CUDNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny pierścień! Fantastyczne połączenie misternego haftu i bajecznych koralików.

    OdpowiedzUsuń
  13. W haftowanej biżuterii doszłaś już do perfekcji! Jak ja ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzostwo! uwielbiam dłubać takie maleństwa.
    Elfik jest przecudnej urody :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny, misterna praca:)POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się! Jest cudowny! Zaraz ściągnę zdjęcie wydrukuję i postawię w widocznym miejscu by cały czas móc na niego patrzeć. Rzadko noszę pierścionki ale z takim to bym się nie rozstawała... brak mi słów... aż oniemiałam.
    Pozdrawia oniemiała z zachwytu Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft jest rewelacyjny, szalenie podoba mi się ten elfik.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo, musiałaś mieć dużo cierpliwości do takiego maleństwa! Piekna oprawa, jak z reszta zawsze w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym go zgłosiła do KK ale na wyzwanie forma pierścionek!
    Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chyba musiała mieć do tego haftowania mikroskop... Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny, wszytko tak precyzyjnie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudo:) zatkało mnie:) ty to masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koraliki mienią się tak cudownie, a elfka patrzy jak mona lisa, tajemniczo i słodko jednocześnie. Naprawdę Ci się udało nadać jej twarzy charakteru. Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowity. Podziwiam za dokładność ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy zanim jeszcze przeczytalam tytul to uszy i juz domyslalam sie ze kolejne Twoje Dzielo musi byc powiazane z elfami.Te niezwyklej pieknosci istoty posiadajace magie i czasem nierzadko specyficzne poczucie humoru zawladnely mna juz dawno za sprawa pewnego cudownego zespolu,(Maite Itoiz i John Kelly))ktory to zespol spiewa tak magiczne ballady o elfach ze jak sie zamknie oczy to mozna sobie wyobrazic zaczarowany pelen tajemnic las i buszujace po nim wlasnie Elfy.Przeniesc sie w czasie i poczuc ta magie jaka daja istoty basniowe.Czasem sa dostojne ,pelne magii a czasem roziskrzone wesoloscia z pewna doza lobuziarstwa .Wlasnie tak odbieram Twoj pierscien z Elfem,Widze ja(bo to Elfka chyba) wlasnie taka.eteryczna basniowa istotke w magicznej otoczce.Inne skojarzenie to Ania z Zielonego Wzgorza-to przez te pukle rudych wlosow.Samo wykonanie to kolejne dzielo sztuki.Ty to masz cierpliwosc!!!!!A i kwiatek doniczkowy przepieknie Ci sie rozwinal Juleczko:)Jak zwykle nie moge sie napatrzec,i szkoda tylko ze pomacac sie nie da:(Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wraz z Elfką dziękuję Wam za tyle ciepłych słów!:)))) Elfka chodzi z głową w chmurach i wcale się jej nie dziwię;) Gorąco Was pozdrawiamy, ściskamy i całujemy!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow - jestem oszołomiona - wspaniały haft, jak piszesz o 330 krzyżykach to aż nie można uwierzyć że tyle mieści się na takim maleństwie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tuome, MADLINE: dziękuję Wam za komplementy!:) Elficka piękność aż się zarumieniła!:)

    OdpowiedzUsuń