czwartek, 24 lutego 2011

Wyzwanie "Damskie motywy" #7

Wpadł mi w oko wzór semplerka pasującego tematycznie do wyzwania "Damskie motywy". Jako, że nie będzie to duży hafcik i zdążę go zrobić w wyznaczonym przez organizatorkę zabawy terminie, pospiesznie skompletowałam potrzebne materiały i niebawem zabiorę się do pracy. Będę haftować na aidzie vintage 14 ct mulinami DMC nr: ecru, 420, 422, 869, 3781 i 3865. Kolory dobrałam sama i mam nadzieję, że będą trafione.


Oczywiście równolegle przygotowuję hafciarską niespodziankę dla Danieli w związku z setnym komentarzem na moim blogu... Z oczywistych względów na razie nie mogę zdradzić żadnych szczegółów...:)

4 komentarze:

  1. Hej, przesyłka z wymianki gotyckiej dotarła już dawno, ale taka ze mnie mało zorganizowana blogerka, więc dopiero teraz prezentuję Twoją broszkę u siebie. Dziękuję bardzo, Twoje równiutie krzyżyki robią na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać co to będzie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię podpatrywać samplery - sama żadnego póki co nie mam na koncie;) Fajną masz kanwę ciapiastą znaczy marmurkową;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się Twój igielnik. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń