niedziela, 6 lutego 2011

Galeria moich prac #2

Moim wymarzonym samochodem jest czerwony garbus, najlepiej oryginalny sprzed lat. Prawo jazdy mam od  niespełna roku. Zdałam za pierwszym razem:) Sam egzamin był bardzo stresujący. Podczas jednego z zakrętów, który wykonałam już po wyjechaniu z placu manewrowego, lewą ręką przypadkowo wyłączyłam światła w samochodzie, a prawą włączyłam wycieraczki:) Na szczęście od razu zauważyłam, że reflektory się nie świecą i szybko je włączyłam. Jednak wycieraczek zatrzymać nie potrafiłam:) Dodam tylko, że deszcz nie padał:) Egzaminator zlitował się nade mną i sam wyłączył wycieraczki. Kolejną wpadką było to, że skręciłam w prawo (bo tak ciągle jeździłam w tamtym miejscu podczas kursu), a miałam w lewo... Jednak skoro zdałam to nie mogło być aż tak źle:) Ale wracając do haftu, wybór jednego z obrazków z serii permin of copenhagen z czerwonym garbusem był oczywisty.


2 komentarze: