piątek, 21 stycznia 2011

Witajcie!

Witam Was serdecznie na moim blogu! Z jego założeniem długo zwlekałam, aż nadszedł ten dzień:) Mam 29 lat (jeszcze przez 2 dni:(, od niemalże 5 lat przystojnego i mądrego męża, a w maju 2011 r. na świecie pojawi się nasz synek Alanek:)
Moją pasją jest haftowanie. Uwielbiam kupować hafciarskie akcesoria, mulinki, oglądać w internecie prace innych hafciarek. Na blogu będę sukcesywnie umieszczać wykonane przeze mnie prace, te, które są w toku (a jest ich kilka), a także dokumentować twórcze postępy:)
Nadto przedstawię Wam moje hafciarskie pomocnice, tj. kotki Brendę i Zuzię (zwaną szczerbatym Wampajerkiem, a dlaczego, przekonacie się jak wstawię zdjęcia:)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

7 komentarzy:

  1. Witamy w gronie hafciarek blogarek :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej, przejrzałam Twój blog od początku do końca i tak mi się spodobał, że dodaję do ulubionych! :) Będę tu częstym gościem.
    Pozdrowiam
    www.mieekkiekaapciee.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Fajny blog. Piękne hafty.Ja tez robię różne robótki, Może wkrótce pojawią się na moim blogu. Pozdrawiam:)
    aniaz4.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie w gronie blogowiczek-craftmanek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrzałam cały Twój blog i strasznie mi się spodobał. masz piękne prace. Wybierasz wzorki w moim typie a do tego pięknie je wykonujesz i wykańczasz. Coś czuję że jeszcze nie raz tu zajrzę;-) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale Ty jesteś super babeczka...i żadnych papierosów!!! reszta jak najbardziej i bądź taka zawsze! buziolki Magda

    OdpowiedzUsuń