niedziela, 23 stycznia 2011

Urodzinki

W dniu 23.01.1981 r. kilka minut po godzinie 13-stej przyszłam na świat:) Obchodzę dziś urodzinki, i to 30-ste. 


Uwielbiam duże kubeczki, w których mogę pić wielgachną kawusię:) A metalowe pudełeczko po zapachowej świeczce wykorzystam do moich robótkowych potrzeb:)


Z prezentów pochwalę się nadto moimi hafciarskimi cudeńkami, których sponsorami byli mój mąż, mama i teściowie. Zamówienia złożyłam już jakiś czas temu w trzech sklepach internetowych, jednakże do tej pory tylko z jednego z nich otrzymałam przesyłkę. Kolejne zaprezentuję po ich nadejściu. Nadto dwa zestawy hafciarskie będą dostępne dopiero pod koniec lutego, więc jeszcze troszkę muszę poczekać:(


Z Hobby Studio zamówiłam mój wymarzony kwadratowy tamborek 23x23 cm (już w planach mam nabycie mniejszego o wymiarach 15x15 cm), niemiecką gazetkę ze wzorami, breloczek, magnes, sorting Madeira oraz katalog Lenarte. Nie mogę się doczekać kiedy zacznę używać tego tamborka. A jako pierwsza zagości na nim rozpoczęta już ładnych parę miesięcy temu praca, ale o tym w kolejnym poście.

Będąc na zakupach w jednym z marketów nie mogłam przejść obojętnie obok tego kuferka. Jego przeznaczenie było z góry określone - jako miejsce przechowywania akcesoriów do mojej bieżącej pracy hafciarskiej. Nie mogłam się doczekać kiedy go dostanę, więc zaczęłam z niego korzystać jeszcze przed  urodzinkami, ale mój mąż nie miał nic przeciwko temu:) Kuferek sprawdza się rewelacyjnie i do tego jest przecudnej urody:)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty!

2 komentarze:

  1. Właśnie zaczęłam przeglądać Twoj blog i już mi się podoba więc pozwalam sobie na komentarz - super prezenty a taki kuferek bardzo by mi się przydał ja się jednak ciągle po domu bujam z foliową reklamówką :) chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I juz zaczynasz gromadzic skarby...ile tego bedzie przez ten czas..

    OdpowiedzUsuń