środa, 26 stycznia 2011

Victorian Elegance #1

Po dłuuugiej przerwie powróciłam do haftowania Victorian Elegance ze Złotej Kolekcji Dimensions. Na haft składa się 26 kolorów muliny, w tym 4 mieszane, 7 kolorów tasiemek oraz koraliki. Nie mogę się oderwać od haftowania tej damy i z wielką przyjemnością stawiam kolejne krzyżyki. Zapakowałam mój nowy kuferek i zabieram się do pracy.


Oczywiście wzór przytwierdziłam do tablicy magnetycznej, a dama zagościła na kwadratowym tamborku.


Obecnie Victorian Elegance prezentuje się następująco.

13 komentarzy:

  1. To jest wyjątkowo urodziwy wzór. Bardzo podoba mi się też Twoja kotkowa zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już gdzieś ten wzór , jest piękny, gratuluję wyboru!

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękny wzór. Wart poświęcenia mu czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za pierwsze komentarze na moim blogu i miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny schemat, a jakie super przybory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dojrzałam wczesniej tego haftu ,jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an edginess over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

    my web-site: how to get instagram followers

    OdpowiedzUsuń
  9. Good respond in return of this query with real arguments and telling everything concerning that.



    Also visit my web page ... twitter retweets free way to get more instagram followers

    OdpowiedzUsuń
  10. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
    time a comment is added I get three e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?
    Many thanks!

    Also visit my web site methods to buy followers on social media service twitter

    OdpowiedzUsuń