niedziela, 4 grudnia 2011

Wymianka "Choinka pod choinkę" - organizacyjnie i in.

Chciałam przypomnieć osobom biorącym udział w wymiance: "Choinka po choinkę" o konieczności przesłania na mój adres e-mail: cyberjulka@wp.pl do dnia 05.12.2011 r. włącznie podpisanych adresem bloga i pseudonimem zdjęć wykonanych przez Was świątecznych ozdób! Jeżeli zdjęcia w tym terminie nie otrzymam, niestety będzie to oznaczało rezygnację z uczestnictwa w konkursie na najpiękniejszą świąteczną ozdobę wykonaną w ramach naszej zabawy!:( Ja już dostałam swoją wymiankową paczuszkę i jestem pod ogromnym wrażeniem!:)


A teraz TUSALowo. Kolejne śliczności TUSALowe otrzymałam na przechowanie od:
- Mysi - zawieszkę i słodkości,
- Anuli - karteczkę i zakładkę,
- kasiparkview - woreczek,
- april79 - notes i zestaw do haftu,
- aeljot - dwie zakładki,
które możecie zobaczyć w poście: "Totally Useless SAL (TUSAL) - zapisy!", gdzie znajduje się lista uczestniczek zabawy.

Jak Wy mnie rozpieszczacie!:) I ja dostałam przepiękne niespodzianki:
- od Mysi - karteczkę:


- od Anuli - haftowaną karteczkę:


- od kasiparkview - haftowaną karteczkę i aniołki:


 - od aeljot - kartkę, kanwę i wstążeczki:


Kochane: Mysiu, Anulko, kasiuparkview, aeljot! Jestem ogromnie wdzięczna za to, że obdarowałyście mnie cudnymi, niespodziewanymi prezentami!:)))) Strasznie się cieszę i bardzo Wam dziękuję! Buziaki!

Ogromnie dziękuję za tyle wspaniałych opinii o przyborniku z elfem!:)))) Jest mi niezmiernie miło! Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość! Przesyłam wirtualne uściski!:)

Serdecznie zapraszam osoby pozytywnie zakręcone do wspólnej akcji pod kryptonimem: "TUSAL 2012" i życzę Wam udanego wieczornego xxx!:)

Cyber Julka

8 komentarzy:

  1. Przepiękne niespodzianki dostajesz :)
    Co do wykorzystania biżuterii w hafcie odpisałam Ci właśnie w tym poście na moim blogu :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty! A przybornik z elfem - cuuudo! Jej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie do mnie
    http://namoimpoddaszu.blogspot.com/2011/12/45-dzis-bede-sie-chwalic.html

    OdpowiedzUsuń
  4. eniutek, asia305, MADLINE: bardzo Wam dziękuję!:) Ślę przedpołudniowe pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz do mnie na chwilkę po odbiór wyróżnienia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ale dodatki ( słodkie i kawusiwe) w paczuszce były wraz z karteczka tylko dla Ciebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chranna: hura!:)))) Dziękuję Ci bardzo, bardzo!:) Cmoki!

    Anioły Anielki: pozdrawiam Cię serdecznie!

    Mysia: w takim razie bardzo Ci dziękuję Myszko Droga!:))))

    OdpowiedzUsuń