piątek, 9 grudnia 2011

Miłość od pierwszego wejrzenia...:)

Odkąd zobaczyłam ten obrazek wiedziałam, że muszę go wyhaftować. To się chyba nazywa miłość od pierwszego wejrzenia?:) Pomysł na wykorzystanie tego haftu już mam, ale muszę jeszcze przemyśleć kwestie techniczne:) Pokażę Wam niebawem...

 Under the tree Little House Needleworks
Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor nr 323 Summer kaki 
Farbowana przeze mnie mulina o nazwie Coffee i Khaki
Ręcznie farbowana mulina Threadworx nr 1090
Ręcznie farbowana jedwabna mulina Victoria Clayton: Oil of Amber, Deep Ocean
Muliny DMC 
Koraliki Euroclass


Otrzymałam kolejne cudne TUSALowe prezenty celem ich składowania do końca bieżącego roku;) I tak:
- Ela przysłała trzy podkładki i kartkę,
- Sylwia - zawieszkę-gwiazdkę,
- arabeska - zawieszkę i biscornu,
- blasiuk - zakładkę, kartkę i słodkości,
- misiabe - zawieszkę, szydełkowe kolczyki,
- eniutek - naszyjnik, broszkę,
- Edi - igielnik-książeczkę,
które możecie zobaczyć w poście: "Totally Useless SAL (TUSAL) - zapisy!", gdzie znajduje się lista uczestniczek zabawy.

I ja zostałam szczęśliwą posiadaczką niepowtarzalnych upominków!:)
- od Eli dostałam kartkę oraz koralikową zawieszkę:


- od Sylwii - kartkę z życzeniami:


 - od blasiuk - pyszności:


- od eniutka - kartkę z życzeniami:



- od Edi - karteczkę z życzeniami i kawkę:


Drogie: Elu, Sylwio, Beato, Eniutko, Edi! Baaaardzo Wam dziękuję za niespodzianki, jakie mi sprawiłyście!:) Przesyłam Wam tysiąc buziaków!:)

A teraz konkursowo! Nadal trwa głosowanie na najpiękniejszą świąteczną ozdobę wykonaną w ramach wymianki: "Choinka pod choinkę". Jeżeli chcesz oddać swój głos - zapraszam!


Przypominam Wam o zapisach na TUSAL 2012 - nietuzinkową i niebanalną zabawę!:)
Życzę xxx weekendu!:)

Cyber Julka

23 komentarze:

  1. Śliczny wzorek i cudne prezenciki . A teraz biegnę oddać głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ładnie to tak odgapiać ode mnie tytuł:P

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe co z niego zrobisz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, też bym się zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście piękny hafcik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft (; Czekam na jego wykończenie! :D

    aneksowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny hafcik! Niby malutki i prosty a misterny.

    Ale masz hojnych Mikołajów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście , sentymentalny wzór :)
    Ciekawe co z nim stworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwie sie,ze hafcik zdobyl Twoje serce...jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  10. Julko jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pomysłowości i pracowitości. Zastanawiam się co też wymyślisz z tym wzorkiem. Czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczny wzorek ..I jaki na czasie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że szybko zobaczymy do czego wykorzystasz hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek codny, ciekawa jestem co z niego powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra wzorek :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz cudeńka ze swoją igłą :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. eh ale ta miłość potrafi uderzyć znienacka :) super hafcik no i śliczne tony prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie Wam dziękuję za Wasze opinie! Buziaki!

    piegucha: A ja sadzę, że to Ty musiałaś ukraść mój pomysł na tytuł posta czytając w cyberjulkowych myślach:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się od pierwszego... spojrzenia. Powiało romantyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten obrazek, nie dziwię się, że zaszalałąś na jego punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowity ten wyhawtowany rysunek! WOW

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam sie opanowac i musiałam zacząc go wyszywać ,nie bedzie pewnie tak cudny jak Twój ale bedę go mieć. Nie wiem jeszcze jakie bedzie miał zastosowanie ale pomyslę potem... bardzo mi sie podoba Twoja wersja z białymi koralikami .. nie wiem tylko czy moge zgapic od Ciebie... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Wam raz jeszcze!:))))

    ZMIERZCH LUNY: w Twojej interpretacji hafcik na pewno będzie przepiękny! Muszę koniecznie go zobaczyć!:) Mój ma już swoje przeznaczenie, ale czasu brak na wykończenie, więc grzecznie czeka na swoją kolej;) Co do koralików, jestem jak najbardziej za:)

    Ślę styczniowe pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń