niedziela, 18 grudnia 2011

Choinkowa Zwyciężczyni i TUSAL

Niniejszym uroczyście ogłaszam, że Zwyciężczynią konkursu na najpiękniejszą świąteczną ozdobę wykonaną w ramach wymianki: "Choinka pod choinkę" jest Madame, która przygotowała bombkę! Serdecznie Ci gratuluję! Poproszę o Twój adres do korespondencji (mój mail: cyberjulka@wp.pl), na który w ciągu miesiąca wyślę haftowany upominek:) 

Pierwsze pięć miejsc wraz z punktacją:
1. Dzieła Madame - bombka (praca nr 13) - 141 punktów,
2. Edi - zawieszka i igielnik (praca nr 14) - 128 punktów,
3. Cyber Julka - zawieszka (praca nr 9) - 82 punkty,
4. Iza (bez bloga) - dzwonek (praca nr 21) - 60 punktów,
5. haftyśka - pinkeep (praca nr 17) - 58 punktów.

Gratuluję wszystkim osobom biorącym udział w naszej zabawie! Wykonane przez Was świąteczne ozdoby są wyjątkowe! Możecie je podziwiać w naszej galerii. Bardzo dziękuję licznym głosującym, dzięki którym do samego końca nie było wiadomo kto zwycięży!:)

A teraz pora na TUSALowanie. Kolejne piękne, TUSALowe upominki przesłały na przechowanie:
- anenia -  zawieszkę, kartkę,
- Chaga - kawowy hafcik,
- Dasia -  zawieszkę-serduszko, zakładkę, kartkę, słodkości,
- maneruki - podkładkę,
- Margorzataka - igielnik, kartkę,
które możecie zobaczyć w poście: "Totally Useless SAL (TUSAL) - zapisy!", gdzie znajduje się lista uczestniczek zabawy.

Blogowe koleżanki i mnie sprawiły mnóstwo radości!:)
- od anenii dostałam kolczyki i słodkości:


- od Dasi - zjawiskowo piękne zawieszki choinkowe, kartkę oraz słodkości:



- od maneruki - kolczyki i kartkę:




- od Margorzataki - aidę w taśmie, słodkości:



Kochana: anenio, Dasiu, maneruki, Margorzatako! Nie spodziewałam się, że obsypiecie mnie takimi cudownymi niespodziankami! Baaaaardzo Wam dziękuję!:)))))

Drogie TUSALowiczki! Przypominam, że zgodnie z regulaminem zabawy TUSAL 2011, wykonany przez Was haftowany upominek dla zwyciężczyni zabawy musi być mi skutecznie doręczony najpóźniej do dnia 31.12.2011 r.! Inaczej nie będziecie mogły wziąć udziału w losowaniu nagród, a przesłany po terminie prezent trafi do wylosowanej osoby, która otrzyma wszystkie nasze prace! Do tej pory otrzymałam na przechowanie jedynie 38 upominków!

Serdecznie zapraszam do zabawy pod kryptonimem: "TUSAL 2012"!:) Bawi się już z nami 88 osób!:)

 Życzę Wam wspaniałego hafciarskiego weekendu!:)

Cyber Julka

19 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni :) znowu piękne prezenciki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dziewczynom i jeszcze spieszę donieść że Iza ( praca 21 dzwoneczek ) ma już bloga :)
    http://klamocikiharpeciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)) Piękne prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  4. wow:) bardzo się cieszę, że moja praca spotkała się z tak wysoką oceną:) miło mi, że tyle osób zagłosowało na moją pracę, bardzo wszystkim dziękuję:) wiem, że wybór był bardzo ciężki,
    mi podobało się bardzo wiele prac:) wszystkie były cudowne, dlatego tym bardziej czuję się wyróżniona:)
    jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję za to wyróżnienie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Kobitek, szkoda, że nie głosowałam:-) Juleczko u mnie wszystko gra i Maleńki jest cudny i cudniejszy z dnia na dzień:_) Buziaczke słodziutki dla Alanka w czółko!!!a

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni:) Kochana mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie Blog Roku 2011 bo z miłą chęcią oddała bym na Ciebie głos:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciezczyniom! No i Tobie, Paulino, zajelas piekne miejce a przede wszystkim przygotowalas fajna zabawe! J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknieste!Gratulacje mocne!!!!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Madame gratulacje!
    Juleczko, ciekawa jestem kolejnej zabawy i dziękuję za byłe i obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla zwycieżczyni!!
    piękne prezenty, zwycięzca TUSALa sie nieźle obłowi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochalam sie w ozdobach Dasi!!! Ten dzwoneczek jest przesliczny, normalnie az Ci zazdroszcze :)
    Gratuluje zwyciezczyni konkursu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty , bombki karczochowe zawsze mi się bardzo podobają :-)
    Proszę o podanie adresu, chciałam zdążyć wysłać upominek dla zwyciężczyni TUSAL-u 2011.
    Mój e-mail: szarobure@gmail.com
    Na 2012 też się zapiszę ,już tam biegnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Można by powiedzieć, że mam w tym prywatny "interes" gdyż to cudo, które zdobyło pierwszą nagrodę pięknie prezentuje się na mojej ławie, ale i tak to powiem :) Strasznie się cieszę, że to właśnie bombeczka, a co za tym idzie Madame zdobyła największą ilość głosów!!!!! :) Sama zresztą, co popatrzę na tę śliczną sówkę jestem pełna podziwu nie tylko dla Ciebie Juleczko za prześliczny wzorek, ale również dla Madame - za pomysłowość i przecudnej urody wykonanie :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń