czwartek, 22 grudnia 2011

Moje pierwsze filcowanie na mokro i życzenia

We wtorek byłam na kursie filcowania na mokro u przesympatycznej Ani:) Temat zajęć: "Szal na jedwabiu wykańczany czesanką z merynosa i jedwabiu":) Nie zdawałam sobie sprawy, że będzie to tak wyczerpująca praca wymagająca nie lada sprawności fizycznej! Jego wykonanie zajęło aż 4 godziny! Efekt pracy jest dla mnie oszałamiający!:) Pod bacznym okiem i przy fachowym instruktażu Ani, udało mi się stworzyć mój pierwszy szal techniką filcowania na mokro!:) Jego wymiany to aż 220 cm x 70 cm. Już się wybieram na kolejny kurs do Ani:) A oto mój i tylko mój szal:

 Jedwab, czesanka jedwabna
Czesanka z wełny merynosa



A teraz świątecznie!:) Wszystkim moim Kochanym Komentatorkom i Czytelniczkom życzę spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze oraz pomyślności, sukcesów, szczęścia i wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku! 

Serdecznie zapraszam do wspólnej akcji pod kryptonimem: "TUSAL 2012"!:) 
Bawią się już z nami 94 osoby!:)
 
Cyber Julka

42 komentarze:

  1. uwielbiam wszelakiego rodzaju szale i chust, twój jest przepiękny! i najważniejsze, że jedyny w swoim rodzaju :)
    Życzę ci również wspaniałych Świąt i jak najliczniejszych wpisów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czytałam Twój wpis o tym, że wybierasz się na ten kursik do Ani zastanawiałam się, jak ten szal wygląda...jak to jest zrobione i w ogóle jeszcze takiej techniki nie widziałam. Broszki powalające. Zeszyty również cudo. Ale szal WOW piękny, gratuluje pierwszego takiego dzieła. Przepięknie się prezentuje.
    Życzę Wam miłych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :) i buziaki dla Alanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam na dwóch kursach filcowania...ale nie robiłam jeszcze nic na jedwabiu,,,twoj szal jest cudowny:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj szal jest zjawiskowy-cudo! Tobie rowniez wszystkiego co najlepsze zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal :)
    Również życzę Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal przepiękny, tylko pozazdrościć. Spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! naprawdę robi wrażenie, piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. szal jest piękny, uwielbiam zastawienie czerwieni z czernią. życzę spokojnych, rodzinnych, wesołych i zdrowych świat:)uściski dla rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny!!! Już ci zazdroszczę!!!
    Wesołych Świąt i dużo szczęścia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta Ci wyszła :) życzę wesołych, szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal zjawiskowy! Radosnych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i niepowtarzalny!
    A na nadchodzące święta- wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteą niesamowita!!!!! Ja też chcę sie tak uczyć. Ja nazwałabym Cie mistrzynia a nie uczennicą:))) Piękny szal, jestem pod ogromnym wrażeniem, to coś tak pięknego można samemu zrobić???
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki on piekny ./.
    Wesołych ŚWIĄT /.//

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest przepiękny!!! Też byłam niedawno na kursie filcowania na mokro, ale jedyne co zrobiłam to był kwiatek na dredzie, bombka i korale... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolna kobieto, śliczny szal se zrobiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarno-czerwony szal jest przepiękny! Aż zazdroszczę Ci zdolności. (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny szalik sobie zrobilas!!!
    Wesolych i zdrowych Swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale obłędny!!! chyba Ci go ukradnę, uważaj!:))) Wesołych Świąt i pozdrowioooonka;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale obłędny!!! chyba Ci go ukradnę, uważaj!:))) Wesołych Świąt i pozdrowioooonka;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych, pięknych, pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia życzy Anioły Anielki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona, a na dodatek to pierwszy raz tym bardziej czapki z głów.
    Życzę Ci wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ależ Ci zazdraszczam. Korci nnie niesamowicie na taki kurs się wybrać, bo już mi siedziw głowie kilka pomysłó, tylko nie wiem jak się za nie zabrać.
    Szal wyszedł oszałamiający.
    Kochana, dziekuję za piękne życzenia i tego samego Tobie i Twoim najbliższym życzę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny szal!!! Masz bardzo zdolne łapki, nie uwierzyłabym że to Twój pierwszy:))
    Życzę Ci spokojnych pełnych ciepła i miłości Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oszałamiający jest ten Twój szal!!! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szal przecudowny. Jednym słowem przezdolna z Ciebie kobietka. Życzę spokojnych a zarazem radosnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Robi wrażenie. Jest piękna...
    Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia i miłych chwil spędzonych z rodziną...

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana!

    Życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba,zadumy nad płomieniem świecy,filiżanki dobrej, pachnącej kawy,pięknej poezji, muzyki, i pogodnych Świąt ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Szal wyszedł przepiękny:)))
    Ja również życzę Tobie zdrowych i spokojnych Świąt i oby nadchodzący rok był lepszy niż ten:)
    Dziękuję również za miłe komentarze:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przygotować pół miarki radości,
    szczyptę pogody ducha, kwartę serdeczności,
    dwanaście centymetrów uśmiechu, kilogram życzliwości,
    pięć gramów dobrego humoru, miłości ze dwie garści,
    odrobinę szaleństwa, 3 łyki szczęścia,
    dwie łyżki wolnego czasu, garstkę otwartości
    oraz cały zapas Wiary, Nadziei i Miłości.
    Całość wymieszać energicznym ruchem,
    2 razy zakręcić przy tym brzuchem,
    długo podgrzewać w cieple domowego ogniska,
    i patrzeć jak radość wśród bliskich rozbłyska.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szal rewelacja, ja mój pierwszy wywaliłam, szkoda gadać,, ta Pani co warsztaty prowadziła, to pojechała równo, kasiorę zgarnęła (nie małą), materiał byle jaki przywiozła,a szal z tego wyszedł 80X30 GROZA! Dobrze trafiłaś z warsztatami. Mnie bardzo pociąga ta technika, ale właśnie , żeby trafić na warsztaty takie jak Ty trafiłaś....może kiedyś. Wesołych, spokojnych, radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdrowych i spokojnych Swiat w gronie rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niech cię Pan błogosławi i strzeże.

    Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską.

    Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

    (Błogosławieństwo Aaronowe, Lb 6, 24-26)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  35. Merry Christmas prosto z zielonego Michigan życzy Anka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje Kochane! Bardzo Wam dziękuję za piękne życzenia!:)))) No i szalowe komplementy!:) Ślę świąteczne buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem, że nie mogłam sobie wyobrazić jak ten szal może wyglądać no i się nie dziwię - szal jest piękny jak marzenie! Wyjątkowe, urokliwe, oryginalne i niepowtarzalne cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow - no brak mi słów - cudoooooo. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale z Ciebie zdolna kobieta ,ten szal jest cudny! ,zazdroszczę Ci tego kursu ,widzę ,że było warto, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW! Przepiekne!! Tego jeszcze ne probowalam i chce!
    Pozdrawiam, Lenka

    OdpowiedzUsuń