środa, 21 grudnia 2011

Elfickie piękności od Luny, prezenty i TUSAL

Dotarła do mnie paczuszka od Zmierzch Luny, z którą umówiłam się na elficką wymiankę:) To, co otrzymałam, przerosło moje najśmielsze oczekiwania! Luna podarowała mi torbę z piękną i seksowną elficką babeczką z czerwonymi paznokciami:) oraz woreczek z elficką baletnicą tańczącą wśród róż!:)))) Kochana Luno! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności! Masz złote ręce i niesamowity talent! Podziwiam, podziwiam, podziwiam! Elfy wyglądają jak żywe! Od razu skradły moje serce!:) Jeszcze raz BARDZO Ci dziękuję! Zapraszam do oglądania licznych zdjęć:)








 





Ostatnio niemalże codziennie otrzymuję od Was cudowne niespodzianki!:)))) Za każdym razem wywołują one i uśmiech, i wzruszenie! I tak:

- Myszszeczkunia postanowiła obdarować mnie paczuszką, w której znalazły się: książka, zakładka, kartka i przydasie:) Czekoladka nie załapała się na zdjęcie;):


- od anji dostałam kartkę z życzeniami:


- od Ivonki - kartkę z życzeniami:


- od Joli - kartkę z życzeniami:


- od Paauliski - kartkę z życzeniami wraz z zawieszkami z masy solnej, które nie przetrwały podróży:(((((( a tak się napracowałaś:(((( może uda mi się je skleić?


 - summer21 - kartkę z życzeniami i herbatkę:


- od krzychy - frywolitkowe kolczyki i czekoladkę:


 - Irbisek osobiście dostarczyła mi prezent na TUSAL i uraczyła mnie czekoladką:) To było bardzo miłe spotkanie! Serdecznie Cię pozdrawiam!

nasza.zuzia podarowała mi zawieszkę (Alanek wybrał, która u nas zostanie:), druga zawieszka jest prezentem na TUSAL, oraz kartkę z życzeniami:


- Shiart przygotowała dla mnie woreczek z obłędnym haftem (mrówka dźwigająca truskawkę:), a w nim: kartka z życzeniami, ptaszek-zawieszka, serduszko oraz broszka:


 - od barbaratoja dostałam szydełkowe gwiazdki, świeczkę i kartkę z życzeniami:


- od Joli - kartkę z życzeniami:


- od Reni - kartkę z życzeniami (również od Moki) i czekoladę:


- od agniesi125 - breloczek z żabką i słodkości:



Moje Drogie: Myszszeczkunio, Anju, Ivonko, Jolu z V Jahodovce, Jolu z Niecodzienny Nieco Dziennik, Paaulisko, summer21, krzycho, Irbisku, nasza.zuzio, Shiart, barbaratoja, Reniu, agniesiu125! Ogromnie Wam dziękuję za pamięć, życzenia i wspaniałe niespodzianki! Jesteście kochane!:)))) I ja życzę Wam pięknych Świąt oraz samych cudownych dni w 2012 roku!

No i pora na TUSAL:) Kolejne TUSALowe upominki otrzymałam na przechowanie od:
- agniesi125 - biscornu, słodkości,
- anji - zawieszkę,
- barbaratoja - szydełkowe gwiazdki i kieszonkę,
- Irbiska - igielnik,
- Joli -  kwiatek,
- krzychy - pokrowiec na telefon komórkowy,
- nasza.zuzia - zawieszkę i świeczki,
- Plichci - damę na plastikowej kanwie, słodkości,
- Reni - zakładkę, dwie kartki,
- summer21 - kartkę i pokrowiec na telefon komórkowy,
- Shiart - woreczek, korale, broszkę, kartkę,
które możecie zobaczyć w poście: "Totally Useless SAL (TUSAL) - zapisy!", gdzie znajduje się lista uczestniczek zabawy.

Wczoraj byłam na nauce filcowania na mokro i zrobiłam swój pierwszy szal na jedwabiu wykańczany czesanką z merynosa i jedwabiu! Relacja niebawem...!:)

Drogie TUSALowiczki! Ponownie Wam przypominam, że zgodnie z regulaminem zabawy TUSAL 2011, wykonany przez Was haftowany upominek dla zwyciężczyni zabawy musi być mi skutecznie doręczony najpóźniej do dnia 31.12.2011 r.! Inaczej nie będziecie mogły wziąć udziału w losowaniu nagród, a przesłany po terminie prezent trafi do wylosowanej osoby, która otrzyma wszystkie nasze prace! Do tej pory otrzymałam na przechowanie jedynie 49 upominków, a do końca roku coraz bliżej!

Serdecznie zapraszam do wspólnej akcji pod kryptonimem: "TUSAL 2012"!:) Bawią się już z nami 92 osoby!:) Czy w tym roku obijemy do setki?:)

 Przesyłam Wam hafciarskie buziaki!:)

Cyber Julka

15 komentarzy:

  1. proszę, prześlij mi na maila haftyska@gmail.com adres, na który mogę wysłać tusalowy prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekne torebki z pieknymi haftami otrzymalas!!! Naprawde super wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest nieziemska ;o) Ależ wspaniały wymiankowy podarek ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze z tej wymianki i jestem przekonana ,że ja na tym bardziej zyskałam , Twój przyborniczek wszędzie gdzie go pokaże robi niesamowita furorę a Twoja sława rośnie! Miło jest dostawać upominki i karteczki , to moje pierwsze świeta w blogowym świecie i nie wiedziałam ,że jest tez taki zwyczaj.. muszę o tym pomyslec za rok. Karteczki, zawieszki wszystko to jest bardzo ładne i na pewno sprawi Ci wiele radości. Jeszcze raz dziekuje z całego serca za wymianke i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie elfinki są przecudne. Jak widzę obie jesteście zadowolone z wymianki a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki :) Ty chyba na Tusalowe upominki musisz już przeznaczyć osobny pokój, tyle ich będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wymianka i śliczne pamiątki dostajesz:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaka seksowna elfka. Prezentowy masz grudzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te seksowne elfy. Reszta prac też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty.
    Wystawiłam już swój słoiczek tego roku ostatni raz, bo wyjeżdżam. Cmokusie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że przesyłka doszła tak szybko i że jesteś zadowolona z małej niespodzianki, bo to najważniejsze.
    Poza tym widzę, że dostałaś piękne wymiankowe prezenty!

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uważam, że nasze spotkanie było bardzo miłe :) Naprawdę trzeba to kiedyś powtórzyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cudowności ale jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Juleczko,mam pytanko bo robie sobie bloga hihih.U Ciebie tam gzie pisz blogi robótkowe pokazują się fotki,ko co ostatnio zrobił,powiedz mi proszę jak to się ustawia jadzia64syg@interia.pl
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Juleczko,mam pytanko bo robie sobie bloga hihih.U Ciebie tam gzie pisz blogi robótkowe pokazują się fotki,ko co ostatnio zrobił,powiedz mi proszę jak to się ustawia jadzia64syg@interia.pl
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń