wtorek, 6 grudnia 2011

Choinkowo-wymiankowe niespodzianki:)

Dzisiaj Mikołajki, więc pora zaprezentować paczuszki z wymianki "Choinka pod choinkę":) Mój prezent przygotowałam dla emade76:

Len Zweigart 32 ct kolor naturalny
Farbowane przeze mnie muliny: Ice, Coffee, Red Wine, Plum, Royal Gold, Sunrise i Grass
Muliny DMC 310 i B5200
Złoty sznureczek i złoty dzwoneczek:)
Guziczki mojej produkcji z masy FIMO w kolorze metallic gold
Czerwony filc

Ponadto w paczce znalazły się:


Z kolei mnie choinkowymi cudownościami obdarowała april79:) Świąteczna ozdoba jest po prostu idealna! Bardzo się cieszę, że to Wasza rodzinna praca!:) Jak już pisałam, masz bardzo zdolne Pociechy!:) Kontynuując wątek wymiankowy:), sówka skradła mojej serce, a żółwikiem Alanek zajął się należycie szarpiąc za co tylko można, podgryzając i śliniąc:) Do tego dostałam wspaniałe przydasie w postaci wstążeczek, zestawu do haftu i aniołkowych klamerek. Zobaczcie same:


Alanek pokochał Pana Turtlesa od pierwszego wejrzenia:


I to jeszcze nie koniec!:) Aprilka stworzyła wyjątkowo pomysłowe i misterne pudełeczko z przegródkami wypełnionymi cudnymi koralikami i guziczkami! Istny majstersztyk! Nie obyło się również bez mnóstwa słodkości: 


Kochana Marto! Jeszcze raz z całego serce ogromnie Ci dziękuję za wszystkie wspaniałe rzeczy, jakie od Ciebie dostałam! Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich zdolności manualnych! Złota rączka z Ciebie!:) Przesyłam tysiąc buziaków!:)

Chciałam Wam jeszcze pokazać paczuszkę przygotowaną w ramach naszej choinkowej zabawy przez Izę, która niestety bloga nie posiada (a szkoda!). Może wkrótce do nas, blogujących hafciarek, dołączysz? Oto piękne wymiankowe prezenty, które Iza przygotowała dla april79:

 

Bardzo dziękuję wszystkim blogowym koleżankom, które uczestniczyły w wymiance "Choinka pod choinkę", za wspólną zabawę! Stworzyłyście niesamowite świąteczne ozdoby! Każda z nich jest oryginalna, jedyna w swoim rodzaju i na pewno sprawia radość nowej właścicielce! Jeden wzór, a tyle możliwości:)

Jutro opublikuję na moim blogu zdjęcia wszystkich wykonanych przez osoby biorące udział w wymiance "Choinka pod choinkę" prac, które wezmą udział w konkursie na najpiękniejszą świąteczną ozdobę! Głosować będzie można od dnia 07.12 do 16.12.2011 r. włącznie. Szczegóły w jutrzejszym poście! Już teraz serdecznie zapraszam do oglądania (jest co podziwiać!) i głosowania!

Nadto jestem szczęśliwą posiadaczką kolejnych wyróżnień: "One lovely blog award", które tym razem przyznały mi MADLINE i Chranna. Moje Drogie! Sprawiłyście mi wielką radość i bardzo Wam dziękuję!:)))) Starym zwyczajem przekazuję to wyróżnienie wszystkim zdolnym Babeczkom o zwinnych paluszkach, które tworzą małe dzieła sztuki!

 

Spełnię chociaż drugi warunek związany z przyznaniem tego wyróżnienia i napiszę siedem informacji osobie:
  1. marzenie o czerwonym garbusie zamieniło się w marzenie o czerwonym Mini Cooperze (jak się okazało w praktyce, jest zdecydowanie wygodniejszym samochodem:)
  2. do niedawna byłam szatynką...
  3. ...a obecnie jestem platynową blondynką:)
  4. wróciłam do mojej dawnej krótkiej fryzurki,
  5. bardzo lubię fit bike'a,
  6. dzień bez Coca Coli Zero jest dniem straconym;)
  7. jeszcze w tym miesiącu wracam do pracy...

Serdecznie zapraszam do wspólnej akcji pod kryptonimem: "TUSAL 2012":)

Życzę Wam spokojnej nocy i udanego dnia!:)

Nocny Marek - Cyber Julka:)

24 komentarze:

  1. ale kolorową choineczkę przygotowałaś :) bardzo ładnie się prezentuje. A i prezenty dla Ciebie są super :) i do tego Alanek uśmiechnięty

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe choineczki i całokształt wymianki!!!!:))))pozdrawiam goraco!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, pięknie oprawiłyście swoje choineczki. Wszystkie trzy :) Nie spodziewałabym się, że tak pięknie może wyglądać ozdoba ze skromnego jednak schematowo hafciku. No ale jak się jest artystką... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności w wymiankach. Takie pomysłowe prace, że chętnie zostałabym w domu i podziałała twórczo,ale niestety praca zawodowa wzywa :(
    Gratuluję serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ozdoby, a że Marta to zdolniacha dobrze wiem, miałam tą przyjemność otrzymac od niej breloczek z poprzedniej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie niespodzianki śliczne :) Ten sam wzór, a tak różne wykonania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Juleczko, jeszcze raz pięknie dziękuję :) Radość nie do opisania :)
    Prezenty od Marty i Izy super! Zdolne kobietki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zabawa i wymianka, ja jestem zachwycona i choć już trochę u innych zobaczyłam to czekam na jutrzejszą galerię -wybór będzie trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżu malusieńki jakie to piękne. Nie wiem, która piekniejsza. Nie mogę się doczekać konkursu i prezentacji wszytskich ozdób. Dziękuję za organizację wymiany i wzór.
    Alanek to szczęściarz ma kolejnego przyjaciela do wyściskania Pana Turtlesa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty przygotowałaś zarówno Ty, Marta jak i nasza koleżanka bez bloga ;o) Niezwykle pomysłowe i oryginalne i za to należą się duże brawa ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze prezenty, poprostu cud miód!! Ja jeszcze nie otrzymałam paczuszki, ale czekam cierpliwie, bo sama teź późno wysłałam:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja choinka cudowna, guziczki Twojej produkcji są boskie. April zrobiła Ci prześliczną choineczkę i obdarowała cudeńkami. Pomysł Izy z dzwoneczkiem jest świetny :) Widzę też droga Julko, że dzielimy to samo marzenie o Mini Cooperze, choć Morisem też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknościowe prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prezenciki bombowe. Żałuję ,że się nie zapisałam :( Nic straconego, pewnie jeszcze będzie okazja :)
    Buziaki dla Alanka od blogowej ciotki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne choinkowe prezencikiki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka, teraz żałuję że nie zapisałam się na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie choineczki przystrojone:)świetne pomysły!Cudne!!!
    Dziękuję za zorganizowanie świetnej wymianki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za sympatyczną wymiankę.
    Wspaniałe prezenty.
    Oglądam wszystkie choineczki i podziwiam sposób interpretacji tematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja. Bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne obdarowunki:) Nie mogłam się niestety przyłączyć zewzględu na natłok pracy dodatkowej. Mogłabym się nie wyrobić a nie lubię nawalać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Juleczko dziękuje za wspaniałą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudowności tutaj pokazałaś...!
    Wszystkie choinkowe prezenty są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna wymianka!!!
    Mina Alanka mówi wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przygotowałyście wszystkie fantastyczne przedmioty z choineczką na pierwszym planie, wszystkie bardzo pomysłowe.
    Na wyróżnienie bardzo zasłużyłaś - przeczytałam z ciekawością 7 rzeczy o Tobie i już myślę o tym co przezywałam sama kilka miesięcy temu, powrót do pracy i pozostawienie maleństwa bez mamy - trzymajcie się z Alankiem cieplutko.

    OdpowiedzUsuń