poniedziałek, 12 grudnia 2011

Lili Soleil - Le Val d'Abondance #3

Moja Lili się nieco zaokrągliła:) Dosyć długo musiała poczekać na kolejne krzyżyki, które nadal smakują wybornie:) Rozpoczęłam już pracę nad ramką i nie mogę się doczekać kiedy powstanie pierwszy reniferek:)

Le Val d'Abondance Lili Soleil
Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor nr 323 Summer kaki
Ręcznie farbowana mulina Threadworx nr 10302 - Reflections i 10372 - Kaleb's Cherry Patch 



Do dnia 16.12.2011 r. włącznie trwa konkurs na najpiękniejszą świąteczną ozdobę wykonaną w ramach wymianki: "Choinka pod choinkę". Serdecznie zapraszam do głosowania!

Przypominam Wam o zapisach na TUSAL 2012 !:)

Przesyłam hafciarskie pozdrowienia i życzę udanego dnia!:)

Cyber Julka

27 komentarzy:

  1. boska jest ta ręcznie farbowana mulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, wyszywaj dalej i chwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft wygląda pięknie. Bardzo podoba mi się kolor tej muliny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten haft jest po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. twój hafcik jak zwykle piękny!! Kolor owalnej rameczki super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na efekt końcowy. Pomysł kolorystyczny i wykonanie oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie rysuje sie haft!!! Mulina jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda oszałamiająco !!! oryginalny i ciekawy dobór kolorów - podziwiam efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta farbowana mulina jest genialna (; Cudne kolorki (;

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne po prostu-jestem pod ogromnym wrażeniem-pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta mulinka bije wszystkie inne na głowę. Rewalacja i same ochy i achy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wyglada:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wychodzi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ta cieniowana mulinka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ciekawa jestem tych reniferków :)
    gosiaczek_0_0_7

    OdpowiedzUsuń
  17. ile zmian! przede wszystkim wymianka wyszła cudownie! każdy inaczej zinterpretował choinkowe wyzwanie, a biały domek w ramce z tego postu jest urokliwy! :) może zachęci śnieg, żeby poprószył?! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję moje Kochane Komentatorki!:)

    Labores: Ojjj, oby Święta były białe!:) Alanek będzie śmigał na saneczkach:) Buziak!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a wonderful design... love the thread's color... nice, bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie idzie Ci Twoja Lili, śliczna jest ta cieniowana nitka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękna. Podziwiam Twój kunszt hafciarski i dobre oko do wybierania fajnych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  22. ..a ja zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tym pięknym białym domku!!!!!
    Julcia, podaj mi proszę adres, na jaki mam przesłać tusalowy upominek ( ja nie biorę udziału, ale zrobiłam drobny upominek ;-)
    pozdrawiam najserdeczniej Magda
    jenouvelle@onet.pl

    OdpowiedzUsuń