sobota, 1 grudnia 2012

Porcelanowa laleczka w doborowym towarzystwie:)

Nie wiem jak u Was, ale w Bydgoszczy spadł deszcz, deszcz prezentów:)))) I tak:

Od Marioli dostałam porcelanową laleczkę do kolekcji (niesamowita!:):


Od Joli - liściakową karteczkę w jolciowym stylu (niepowtarzalna!:):


Od Eniutka - przydasiowy materiał (energetyczny!:):


Od Szczurka - wyróżnienie "Liebster Blog" (ulubione!;)
 
Moje Kochane: Mariolu, Jolu, Eniutku i Szczurku! Z całego serca dziękuję Wam za radość, którą mi sprawiłyście!:)))) Pozdrawiam każdą z Was i całuję w czółko!:)

W TUSALowym poście możecie zobaczyć kolejne upominki dla Zwyciężczyni zabawy. Z tej TUSALowej powinności wywiązało się na razie tylko 18 osób, a do dnia 31.12.2012 r. (data doręczenia organizatorce zabawy prezentu na przechowanie) coraz bliżej! Powstaje piękna galeria!

Niebawem pokażę Wam moje zmagania z nową techniką...:)

Cyber Dżu:)

11 komentarzy:

  1. wszystkie prezenty urocze, ale laleczka wprost podbiła moje serce :)
    ciepło pozdrawiam, można by rzec - po sąsiedzku ;) z Grudziądza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To dzis moze bedzie krotko dla odmiany?Kochana Juleczko lala sliczniutka .Mam nadzieje ze obie sie pomieszcza na tym slicznym dywaniku co to nam spedzal sen z powiek:)Dogryzaj mi tak dalej -dogryzaj to jeszcze bedzie tak ze bloga zaloze.:))))))))Poki co bardzo pozno wracam z pracy i nijak czasu nie starcza.Wiem ze to tylko wymowka no....ale jak to u mnie do wszystkiego musze dojrzec.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, lalusia prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli Mikołaj przyszedł wcześniej, tak?;) Oj, musiałaś być bardzo grzeczna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny trafiły w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już nie mogę się doczekać efektu Twoich zmagań z nową techniką :) Choć jakoś o wynik jestem spokojna :) Zdolna kobitka z Ciebie Juleczko :) Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Juleczko, prezenciki rewelacyjne i nie dziwne, że sparwiły Ci tyle radości.
    Nowej techniki również nie mogę się doczekac. Proszę, nie zwlekaj za długo.Proszę.
    Aż mnie korci, żeby poprosic Cię jak będziesz we włoskiej pasmanterii buszowac aby do zamówienia się dołączyc. Jeżeli nie sprawiłabym zbyt wielkiego kłopotu...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prezenciki prześliczne. Każdy w wyjątkowy sposób reprezentuje twórcę. Nie dziwię się Twej radości :)
    Gratuluję również wyróżnienia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prezenty wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje blogowe Koleżanki to Skarby nad Skarby!:) Serdecznie Was pozdrawiam!

    Silver Aguti: pozdrawiam Panią Sąsiadkę!:)

    ania.n: dywanik powędrował w świat i siedzą na nim inne lale:) Moje zadomowiły się na kartonażowej komódce i czekają kiedy będzie skończona:) Czekam na Twojego bloga!:)

    Nitki Ariadny: blogowe Koleżanki rozpieszczają mnie cały rok!:)

    enitek: obecnie i xxx-uję, i needlepointuję (efekty wkrótce:), i ribbonworkuję, i uskuteczniam haft wstążeczkowy:) Jakoś nie mogę trwać przy jednej technice:)

    Kajka: nie ma sprawy. Prawdopodobnie w grudniu będę coś zamawiać, ale jeszcze nie wiem w którym sklepie internetowym. Dam znać jak już się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń