sobota, 29 grudnia 2012

Koronkowy kołnierzyk

Marzył mi się własnoręcznie wykonany kołnierzyk ozdobiony haftem, ojjj, marzył:) I w końcu marzenie się spełniło!:) Impulsem było "Wyzwanie Tematyczne - Pory Roku - Zima" w Kreatywnym Kufrze. Kołnierzyk zrobiłam z koronkowego materiału w kolorze ecru, który przykleiłam do filcowej bazy. Brzegi wykończyłam wąską koronką w tym samym kolorze. Kołnierzyk zawiązuje się z przodu na wstążeczki zakończone perełkami. Całości dopełnia broszka haftowana wstążeczkami i ozdobiona drobnymi perełkowymi koralikami, które przyszyłam obok różyczki oraz wokół bazy. Przypinam ją do kołnierzyka w miejscu wiązania wstążeczek. Do kompletu zrobiłam pierścionek. Przetestowałam już moją nową biżuterię oraz kołnierzyk w pracy. Były one ozdobą czarnej sukienki w stylu vintage i spisały się na medal:) Mam już kilka pomysłów na kolejne kołnierzyki, które z pewnością powstaną...:)

 Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Cream
Jedwabna, ręcznie farbowana wstążeczka Atalie w kolorze Namur
 Satynowe wstążeczki w kolorze ecru
Koronka, koronkowa tkanina oraz filc w kolorze ecru
Perłowe koraliki 3mm Rudolf Vater oraz dwie większe perełki
Baza do broszki i pierścionka


Broszka:


Pierścionek:


Jak wygląda Cyber Julka w kołnierzyku - możecie zobaczyć tutaj:)

Muszę się Wam jeszcze pochwalić, że moja broszka "Frufru" zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze "Motyw - Ptak"!:)))) Jeszcze raz bardzo dziękuję za uznanie i nagrodę!

Gorąco Was pozdrawiam i życzę, aby rok 2013 był dla Was pełen miłości, radości, spełnionych marzeń, szczęścia i wszystkiego, czego zapragniecie!

Serdecznie zapraszam do zabawy pod kryptonimem: "TUSAL 2013"!:) Szczegóły tutaj.

Wasza Cyber JUbiLerKA:)

34 komentarze:

  1. Przepiękny!! Delikatny, romantyczny, elegancki i "nieudziwniony". Masz może foto z sukienką?
    Powodzenia w wyzwaniu, w którym również i ja uczestniczę
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin mojego bloga na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny , taki romantyczny, jakby z dawnych lat. Lubię takie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny kołnierzyk, aż mi się taki zamarzył :) A i pierścionek cudny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niemożliwa ! do czego jesteś jeszcze zdolna ! , co ja poradze na to ,że jak zobacze coś u Ciebie to zaraz to chcę !ta broszka z tymi koralikami to moje marzenie , od dawna sie zastanawiałam jak ja zrobic , ale chyba trzeba mieć odpowiednia bazę , muszę nad tym pomyśleć !Pięknie ! Kołnierzyk jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria jak się patrzy. Do małej czarnej więcej nic nie trzeba :). Zdolna bestyjka z Ciebie.
    Pozdrawiam i z zaciekawieniem czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  6. i kolejne piękne rzeczy stworzyły Twoje rączki ! szkoda że nie pokazałaś go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzysz!!! Życzę dalszych pięknych projektów i wytworków w 2013 roku!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kołnierzyk, dodatki do niego w postaci broszki i pierścionka to jak wisienki na torcie, cudownie uzupełniają całość.
    Gratuluję wyróżnienia, a w Nowym Roku życzę przypływu nowych pomysłów i dużo czasu na ich realizację:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no Kochana dla mnie re- we- la- cja...GRATULUJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A po swietach Julka zrobila kolnierzyk......ALE JAKI:)Dziewczyno jestes niesamowita,babcine koronki ,perelki ,tasiemki -tylko nie rozumiem czemu powiesilas to cudo panience na cyckach??Ze to niby szyja?tak?A lampe mam prawie identyczna,to co robi za "prawie"to inny abazur w inna tkanine obleczony.I pajeczyn w kacie nie ma:)))Widac sprzatalas dokladnie:)(zart).
    Juleczko po prostu slicznosci.Zawsze brak mi slow aby wyrazic moj podziw ,szczena mi niezmiennie opada gdy widze co teworzysz i jakie masz pomysly.
    Zycze Ci droga Juleczko z okazji Nowego Roku abys nigdy nie zatracila tej magii pomyslow jaka masz w sobie .
    A osiolek ze szkatulki pewnie bryka:)Icieszy sie jak glupi pilnujac Twoich skarbow.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kołnierzyk jest bajkowy! I biżuteria w klimacie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo piękny:) Masz ogromny talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. nic dodać nic ująć - dziewczyny już powiedziały wszystko!
    tworzysz cuda!!!!
    podziwiam cię
    pozdrawiam oraz szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Kołnierzyk rzeczywiście bardzo gustowny. Do tego stylowa biżuteria. Wspaniały zestaw. Faktycznie brakuje zdjęcia całości, czyli z sukienka.
    Chciałam jeszcze słówko rzec o wspomnianym wcześniej abażurze. Pamiętam takie z wizyt u rodzinki jakieś 20 lat temu.. Na tym zdjęciu natomiast prezentuje się on jak najnowszy okrzyk mody.. Gratuluje aranżacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne, cudne, bombowe... Chyba nie wypada pisać o tak eleganckiej rzeczy bombowa?
    Zawsze gdy wchodzę tu, by przeczytać nowy post zastanawiam sie co cudnego pokażesz i zawsze są to prześliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak by to powiedzieć ... hmmm ... koronkowa robota :)))
    Śliczny ten kołnierzyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie piekny kolnierzyk i swietne wykorzystanie bazy broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj w Nowym Roku! Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych. Znalezienia skrawka nieba i bliskiego serca, które będzie to niebo z Tobą dzielić.
    Niech ten rok nada życiu nowych smaków, słodyczy pocałunków, pikantnej zabawy. Korzystaj z życia ile tylko starczy tchu!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kołnierzyk jest uroczy!!! Gratuluję również wyróżnienia. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny:)))szkoda,że jestem już za duża na takie kołnierzyki ,bo bardzo mi się podobają,a w komplecie z pierścionkiem-bajka:))))Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę i mnóstwa pomysłów w nadchodzącym roku,chociaż tych jak dotąd Ci nie brakuje:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie taki chciałam sobie zrobić... mam nawet materiały odłożone, ale dalej się nie zebrałam, teraz będę Ci zazdrościć że masz już swój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow fantastyczny jest. Alw chyba mnostwo przy nim roboty cooo? Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny, bardzo stylowy. gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajnie, że mój kołnierzyk przypadł Wam do gustu:)))) Dziękuję za tyle cudownych komentarzy i noworoczne życzenia!

    CzaryMaryDori: dziękuję! I ja życzę Tobie powodzenia w wyzwaniu!

    CzaryMaryDori, Madziorek, passiflora: w kolejnym poście uchylę rąbka tajemnicy...:)

    Bożenka: jestem pod urokiem klimatów dawnych lat i bardzo się cieszę, że zauważyłaś go w moim kołnierzyku:)

    joanna:): marzenia są po to, by je spełniać!:) Trzymam kciuki!

    LUNA: sama nie wiem do czego jeszcze jestem zdolna, ale mam głowę pełną pomysłów, które powoli realizuję:) Baza do broszki wygląda tak: http://www.beads.pl/polfabrykaty/bazy-do-broszek/baza-broszki-owalna. Każdą z perełek przyszyłam do poszczególnych "dziurek" i w ten sposób powstało zwieńczenie broszki.

    Olcia113: suuuuuper:)

    ania.n: damskie atrybuty to miejsce jak najbardziej wskazane do eksponowania owoców pracy, o ile są godne do pokazania;) Metalowa panienka nie chciała pozować na golasa i wcale się jej nie dziwię;)

    Ania: jak ubieram koronkowy kołnierzyk, wpinam w niego broszkę, a palec przyozdabiam haftowanym pierścionkiem, czuję się jak Alicja w krainie czarów...:)

    realizacjamarzen: dla chcącego nic trudnego!:)

    passiflora: abażur kupiłam na aukcji internetowej. Został zrobiony na zamówienie zgodnie z moimi wskazówkami, nawet co do długości frędzli:) Natomiast drewniana noga od lampy ma swoje lata. Niegdyś stała w domu dziadka. Retro-klimaty są obecnie i w moim mieszkaniu:)

    barbaratoja: wypada, wypada, a jakże!:) Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie: "Super, ekstra, bomba, trąba":))))

    bozenas: jak to za duża! Taki kołnierzyk można z powodzeniem nosić w każdym wieku!:) Jestem o tym przekonana:)

    kurolka: koniecznie daj znać jak powstanie Twój kołnierzyk! Bardzo chciałabym go zobaczyć!

    DIYblog3: na pewno na stworzenie pierwszego kołnierzyka potrzebowałam sporo czasu. Teraz mam już jakieś doświadczenie i kolejny powstanie szybciej. A może wcale nie, bo będzie inny...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolnierzyk jest sliczny, slyszalam ze znowu przychodzi moda na takie kolnierze a nawet na takie zupelnie duze, marszczone wokol szyji - wazne zeby byl recznie robiony i koronkowy, podobno pasuje swietnie do kostiumow z waska, olowkowa spodnica i falbana wokol pasa przy zakiecie...Ten Twoj jest fantastyczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo elegancki komplekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajrzałam i proszę jaka zmiana.
    Prześliczny i misternie wykonany komplecik.
    Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kołnierzyk jest przepiękny, powala delikatnością, prostotą i elegancją :-) Podziwiam :-)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju, cudo.... zemdlałam :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. savannah, Agneta, Gocha M, Araneo de Magdalena, ANA: dziękuję!:)))) Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń