niedziela, 23 grudnia 2012

Dziewczynka z osiołkiem - wielki finał:)

Ten hafcik zrobiłam już jakiś czas temu i nadal jestem pod jego magicznym urokiem:) Ozdobiłam nim zrobioną z kartonu szkatułkę według mojego projektu, w której będę przechowywać część hafciarskich skarbów:) Stoi ona na metalowych nóżkach, nie bez powodu przypominających części składowe uchwytu od szuflady:) Szkatułka pozuje na zrobionej przeze mnie dawno temu szydełkowej serwetce. Podobają mi się zmiany kolorystyczne, które wprowadziłam oraz wstążeczkowe kwiaty (haft w oryginale możecie zobaczyć tutaj). Przenieście się razem ze mną do tajemniczego, zaczarowanego świata...:)

Szkatułka o wymiarach 19,5 cm x 19,5 cm x 8,5 cm wykonana z kartonu grubości 2 mm według mojego projektu oklejona lnem z nadrukowanymi kwiatami firmy Nature lin et Cie-Au lin d'ACB - Printed Fabric Champêtr oraz Printed Fabric Rita
Wzór z książki "Mon journal au point de croix" Sophie Bester-Baque, Veronique Enginger
 Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Natural 
Muliny DMC Blanc, 158, 322, 356, 471, 472, 758, 948, 3345, 3346, 3721, 3755, 3761
Jedwabne, ręcznie farbowane wstążeczki Atalie w kolorach: Bamako, Beaune, Lisbonne, Prune, Sydney
Farbowana przeze mnie koronka
Uchwyt do szuflady oraz cztery metalowe "nóżki"
Charmsy








Życzę Wam pięknych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze, pełnych radości, miłości i szczęścia!

świąteczna Cyber Julka:)

51 komentarzy:

  1. ja też jestem pod wrażeniem nie tylko tego haftu ale całego Twojego talentu! jesteś niesamowita! pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna szkatułka i haft!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft :) Piękna szkatułka :) Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :D cudeńko jak wszystko co wychodzi z pod Twoich rączek. Miłych świąt buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jak z bajki, takie miłe wspomnienia z dzieciństwa się nasuwają jak się na niego patrzy ;)
    Tobie także wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie i dla Twoich bliskich dużo zdrowia, spokoju ducha i radości znalezionej w rzeczach przyziemnych... Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze szczerego serca w ten piękny czas,
    gdy gwiazdka świeci dla wszystkich nas,
    życzę Wam miłości
    bez trosk i złości,
    pokoju na świecie
    i wszystkiego czego tylko zapragniecie,
    niech Wam się spełni, radości doda i niech będzie biało,
    żeby się szczęście zawsze do Was uśmiechało!
    Chrystus, który przychodzi niech z niewoli grzechu nas wszystkich wyswobodzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci, wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    A szkatułka przecudna z pięknym hafcikiem , jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych świat spędzonych w rodzinnej atmosferze :)

    Sylwia

    ps, cudny hafcik i piękna szkatułka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i przesyłam pozdrowienia!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft wyszedł przepięknie:)
    Życzę zdrowych spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowych i wesołych Świąt , spędzonych w gronie najbliższych ..

    Cudowny haft i cudowna szuflada ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik!! Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwych, wartych pamięci, przeżytych w zgodzie, pełnych życia i miłości Świąt Bożego Narodzenia.
    Życzy Iwona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bellissimo il ricamo e come lo hai assemblato, sei bravissima!!! Buon Natale!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolna z Ciebie bestia :-)) Zdrowych i Wesołych świąt!!! Życzę Ci niech magiczna Cyber moc Cię nigdy nie opuści, byś zawsze mogła tworzyć swe magiczne dzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, magiczna szkatułka, a właściwie szufladka:)
    Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt Kochana, dla Ciebie i najbliższych, by były pełne ciepła i miłości, uśmiechu i radości. Agnieszka
    Ps. Szkatułka cudna, zresztą jak wszystko co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  19. ZDROWYCH-bo to najważniejsze.
    PEŁNYCH MIŁOŚCI-bo to sens życia.
    WIARY-bo pozwala przetrwać trudne chwile.
    NADZIEI-bo wtedy niemożliwe jest możliwe.
    Życzy Sylwia - Luna

    P.s.
    szkatułka jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
    życzy Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft :) Życzę radosnych Świąt i wspaniałej rodzinnej atmosfery :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkatułka Juleczko jest prześliczna, a Tobie życzę zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świąt takich, jakie sobie zaplanowałaś , wymarzyłaś
    życzy Basia
    Pudełeczko haft są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkatułka przepiękna !!!

    Wesołych Świąt !!!
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzeń, o które warto walczyć Radości, którymi warto się dzielić
    Przyjaciół z którymi warto być
    Nadziei, bez której nie da się żyć.
    Życzę Ci w ten szczególny czas.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych i spokojnych Świąt życzę, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla Ciebie i całej Twojej rodziny

    ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hafcik piękny:)))pudełeczko cudne:)))całość jak zaczarowana:))))bardzo mi się podoba:))))już nie mogę się doczekać kiedy minie ten świąteczny galimatias i będę mogła w ciszy zasiąść do hafcików:))))pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najpiękniejszego Ci życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy haft :) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudny haft!!!!

    Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hafcik wyszedł ślicznie :)
    Ja mogę się pochwalić że w tym roku musiałam być wyjątkowo grzeczna bo dostałam książkę z której pochodzi ten haft choć nie znam francuskiego, przecież do czytania wzorów nie jest potrzebna znajomość języka :) Niedługo zabiorę się za jeden z hafcików z książeczki jak tylko będę mogła złapać za igłę :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych i Spokojnych Świąt Narodzenia Pańskiego
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Co tu dużo pisać .. jak zwykle praca genialna !, haft , detale i ta szkatułka , jesteś niesamowita , wszystko czego się dotkniesz zamieniasz w dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz co prawda po świętach , ale życze Tobie i całej Twojej rodzinie samych radości i szcześcia na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczny obrazek, wczoraj go oglądałam u Ciebie na blogu i tak mi zapadł w pamięć że w nocy mi się śniło że wyszywam ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę wygląda magicznie! Oczarowały mnie te różyczki - są naprawdę przepiękne... Szkatułka jest cudowna - aż ciężko uwierzyć że własnoręcznie wykonana - taka perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Juleczko ,zyczenia skladalam w poprzednim poscie wiec nie bede sie powtarzac.Kochana wiesz ze zycze Ci wszystkiego co najlepsze i najpiekniejsze.Za Twoje zyczonka dzięks.
    Szkatulka z osiolkiem-poezja:)Nie wiem co do tego dodac ,dech mi zaparlo,te wstazeczkowe rozyczki-magiczne, same kolory jakie uzylas do haftowania ,ta dbalosc o estetyke i szczegoly -po prostu kolejny rarytas .Szydelkowa serwetka przecudowna takze.I laleczka wyciagnela nogi do pokazania-to sie panna lansuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ci cudo wyszło!!!W ogóle przeglądając Twojego bloga nadziwić się nie mogę..skąd aż tyle talentu w jednej osóbce?

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo romantyczny przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po pierwsze, bardzo Wam dziękuję za świąteczno-noworoczne życzenia! I ja życzę Wam wspaniałego roku 2013 pełnego szczęścia, miłości oraz mnóstwa wolnego czasu na realizowanie Waszych pasji!

    Po drugie: dziękuję za każdy komentarz:)))) Jesteście Kochane!:) Wasze opinie o moich pracach są dla mnie bardzo ważne!

    Mycolourfullife, Debora: thank you my dear! Hugs from Poland!:)

    yolcia, LUNA, AsiaB: Ajjj tam, ajjj tam:))))

    go_siek: suuuuuper! Jaki wzór będziesz haftować jako pierwszy?:) Ja praktycznie każdy z nich chciałabym kiedyś zrobić:)

    Prosto spod igły: hehehe:) Może wykonanie tego hafciku jest Tobie przeznaczone?:)

    Anonimowy, Mangosia, bozenas, rosse5, ania.n: cieszę się, że nie tylko ja dostrzegam magiczną moc w tej szkatułce:) Nie mogę zdradzić co się dzieje, kiedy się ją otworzy...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wzory są tak śliczne że bardzo ciężko jest się zdecydować :) Ale w dziewczynce z różami się zakochałam więc pewni się na nią zdecyduje :) Oczywiście jak wyjdę z podziwu i przestanę się gapić na moje książeczki :)

      Usuń
  40. ŁAŁ !! Aż mi dech zaparło.....
    cudna.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna !! Nie mogę się na nią napatrzeć !!

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkatułka jest po prostu perfekcyjna. Haft który ją zdobi jest uroczy - nigdy nie widziałam niczego równie pięknego- masz wielki talent i jesteś taka dokładna, wszystko jest takie równiutkie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Madziorek, AnioleQ7, MADLINE: jak tu się nie rumienić czytając takie komentarze?:)))) Ślę buziaka dla każdej z Was!:***

    MADLINE: kocham projekty V. Enginger, a ten jest jednym z moich ulubionych! I kocham Twoje komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna, Niepowtarzalna, Niesamowita... Wszystko co robisz jest piękne. Jak pokaże tego bloga mojej mamie to oszaleje. Super. Prosze o wiecej i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. xsylwinkax: Dziękuję! Rozgośćcie się w mojej Pracowni i zapraszam na oględziny!:) Buziaki dla Ciebie i Twojej Mamy!:)

    OdpowiedzUsuń