piątek, 9 maja 2014

Eva's Shawl

Ciąg dalszy prezentów dla Mamy na Dzień Mamy:)))) Tym razem jest to chusta pasująca do torby na zakupy, którą Wam już pokazywałam. Szydełkowałam moją kołowrotkową przędzą w smakowitych odcieniach różu i fioletu. Ten darmowy wzór chusty jest dostępny na Ravelry pod nazwą "Eva's Shawl". Wykończenie stanowią półsłupki ozdobione pikotkami. Jedynie pikotek znajdujący się na środku chusty jest osadzony na słupkach:) Mama rada, więc ja też!:))))

Eva's Shawl
Wymiary chusty bez blokowania: 118 cm x 55 cm (w najszerszym miejscu)
Około 450 metrów nici uprzędzonej przeze mnie na kołowrotku z tzw. "spadających batów" Nunoco
Szydełko nr 6




 
Do kompletu - haftowane tą samą przędzą - broszka...

 Len Zweigart Belfast 32 ct kolor naturalny
 Przędza własnej produkcji
Formy do biżuterii
 
...i pierścionek:


Produkcja kolejnej chusty w toku!:))))

Buziaki!

Cyber Julka

10 komentarzy:

  1. Mama będzie zachwycona , zreszta kto by nie był , juz nie musisz uczyc sie robic na drutach bo Twoje szydełkowe chusty prezentuja sie rewelacyjnie. bardzo podoba mi sie zrobiona do kompletu broszka i pieścionek , miodzio !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, delikatna, a kolor - bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo stworzyłaś, dla mnie czarna magia, ale wygląda pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna!!!!! I prawdziwie smakowita, taki koktajl z leśnych owoców. Nic dziwnego, że Mama szczęśliwa:)
    Buziaki.
    Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczna!!!!! I prawdziwie smakowita, taki koktajl z leśnych owoców. Nic dziwnego, że Mama szczęśliwa:)
    Buziaki.
    Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Wasze komentarze! Chusta jest przez Mamę intensywnie eksploatowana!:) Czego można chcieć więcej?:) Przesyłam Wam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne.... i ta biżuteria do kompletu.... normalnie rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma. Kra.: Bardzo mi miło!:)))) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze jaka cudna. Musze koniecznie dodac do ulubionych i kiedys zrobic podobna.

    OdpowiedzUsuń