środa, 14 maja 2014

True Love

Chciałam Wam pokazać drugą chustę, którą zrobiłam już jakiś czas temu według tego samego wzoru o nazwie "True Love". Pierwszą możecie zobaczyć tutaj. Ciekawa jestem, która chusta jest Waszym zdaniem bardziej urodziwa?:) Obecnie szydełkuję taką dla Mamy:)))) Chusta ma tym razem potrójną koronkę - po prostu miałam więcej przędzy. A na takie drzewka mam widok z tarasu...:))))

True Love Michele DuNaier
Wymiary chusty bez blokowania:  180 cm x 52 cm (w najszerszym miejscu)
Szydełko nr 6


Ostrzegam, będzie duuuużo zdjęć:)








Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za to, że odwiedzacie moją Pracownię!:****

A ja szydełkuję dalej...:))))

Cyber Dżu

17 komentarzy:

  1. Ja Cie nie mogę ale cudo napatrzec sie nie mogę piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cudowna! A poza tym fantastycznie zaprezentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane połączenie kolorów , chusta jest przepiękna.. A drzewko to tamarix gallica, czyli tamaryszek francuski :) bardzo urodziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna, choć nie moje kolory... pieknie prezentuje się na ukwieconym krzaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta świetnie się komponuje z tym krzewem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Istne cudo a na tym kwitnącym tamaryszku (którego uwielbiam) wygląda jak w ogrodzie jakiś elfów. Czysta finezja tak Twoja jak i natury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są piękne i świetnie zaprezentowane. Trudno wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ! Prześliczne są obydwie chusty - nie potrafię wybrać piękniejszej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W moich klimatach kolorystycznych jest pierwsza chusta i dlatego podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna.Julcia z singla robilas???

    OdpowiedzUsuń
  11. cudeńka tworzysz bardzo fajne jestem pod wielkim wrażeniem
    zapraszam po wyróżnienie na bloga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!:))))) Chusta spisuje się na medal!:)

    Moje Małe Rękodzieło: Nie znałam nazwy tych pięknych drzewek, tak więc dziękuję za uświadomienie!:)

    Mamuska73: Tak jest!:)

    Renia: Bardzo dziękuję za wyróżnienie!:)))) Sprawiłaś mi wielką radość!

    OdpowiedzUsuń