piątek, 17 sierpnia 2012

Wymienianie się jest fajne:)

Jakiś czas temu madziula poprosiła mnie o zrobienie haftowanego wisiorka w zamian za, jak później ustaliłyśmy, patchworkową poszewkę na poduszkę dla mojego synka Alanka:) Oto nasze wymiankowe prace. 

Wisiorek zrobiony przeze mnie dla madziuli:

  Len Newcastle Zweigart 40 ct kolor Flax
Mulina DMC 312, 3348, Threadworx 1090
Akcesoria do tworzenia biżuterii
 



Z kolei madziula uszyła piękną, patchworkową poszewkę z motywem łódki, taką, jak sobie wymarzyłam w imieniu Alanka:) Będzie idealnie pasować do pokoiku mojego synka urządzonego w stylu podróżniczym:) Zwróćcie uwagę na te rozbrajające kaczuszki:)


Droga madziulu! Jeszcze raz bardzo Ci dziękujemy za niesamowitą niespodziankę! Jutro nastąpi uroczyste powleczenie poduszki w poszewkę i Alanek będzie na niej słodko spał:)

Cyberpozdrowienia od Cyber JUbiLerKI:)

11 komentarzy:

  1. To prawda ! wspaniała wymianka , sliczne prezenty sobie zrobiłyscie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiąc na takiej podusi Alanek na pewno będzie miał sny o przyszłych wspaniałych podróżach dookoła świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziś mów Alanowi "Kolumb" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na fotkę śpiącego Alanka na tej żaglówce, która ukołysze go do snu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka :) Obydwie strony zyskały niepowtarzalne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też bardzo dziękuję :) Czy mogę pożyczyć zdjęcia medalionu do siebie na bloga do postu o wymiance??

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) i Twoje i madzi :) podziwiam i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymienianie się jest fajne!:)

    madziula: jasne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Julka - super dziękuję :)
    wymienianie jest super bo człowiek mając jedno życie nie jest w stanie wszystkiego się nauczyć i wszystkiego spróbować :) także ja jestem bardzo bardzo happy z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna wymianka, pięknie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń