sobota, 30 czerwca 2012

Znalazłam:)

Od długiego czasu marzyły mi się zawieszki, broszki i pierścionki z miejscem na haft. Marzenia się spełniają:) W końcu znalazłam sklep, w którym można kupić takie akcesoria:) Skusiłam się też na retro grzebyk do włosów i spinkę. Zobaczcie same jakie piękności:


Nie mogłam się oprzeć tym cudnym guziczkom i ukochanym kameom:


Do tego zawieszki i elementy do tworzenia biżuterii. Nie obyło się bez gratisu ze sklepu:) Ta latająca świnka podbiła moje serce:)


Na robótkowanie mam niewiele czasu, więc tworzę powoli. W przyszłym tygodniu pokażę Wam parę krzyżyków, których u mnie już dawno nie było:) Oprócz tego trzy osoby, które najczęściej zaglądają na mojego bloga od chwili jego utworzenia (co wynika ze statystyk bloggera) dostaną ode mnie małe niespodzianki, ale o tym wkrótce:)

Buziak dla każdej z Was!

Cyber Julka z rusztu;)

38 komentarzy:

  1. PODOBNE MOŻNA KUPIĆ W BEATSie....u mnie na stronie jest link:)))a mi maszyny i nozyczki sie okrutnie podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cuda:)Ja choruję na retro ozdoby.Postanawiam od dziś odkładać kasiorkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności szczególnie kamee mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ... i te guziczki śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spełnienia marzeń:) Zakupy świetne. Na pewno powstanie z tego piękna i niebanalna biżuteria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a mogłabyś podać link do sklepu :) ja poszukuje takich różności :) buziaki i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam takie elementy biżuteryjne... :) Nie mogę się doczekać haftowanych efektów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wytrzymam ! ja po cichu marzę a Ty realizujesz te marzenia , juz zazdroszczę , poczekam na efekty a potem przyjde na kurs , min naklejania grafiki na te szkiełka .. no teraz to mnie naprawdę zamurowało , ciekawe do czego jeszcze jesteś zdolna hi hi , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, chętnie bym też takie zakupiła, ale nie wiem gdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne sprawunki! Aż nie mogę się doczekać jak nam pokażesz w Twoich aranżacjach!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudowności! Sama przymierzam się do takich zakupów już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności! Juz je sobie wyobrażam w twoim wykonaniu! Napewno będą cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie nie będę oryginalna, ale napiszę: fantastyczne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy. miłego tworzenia zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no, no, no, zaszalałaś jak zwykle :)
    A kamee przepiękne ...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, piękności kochana :-) Zaszalałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz czekam zeby zobaczyc Twoja bizuterie! Na pewno stworzysz cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy nieziemskie Czekam teraz na cudeńka z nich zrobione. Co do sklepu- to też go uwielbiam !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te zakupy! podoba mi się bardzo "klimat" elementów z pierwszego zdjęcia... po prostu rewelacja! pochwal się co to za sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne biżutki. Na pewno pięknie je wykończysz!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czekam na efekty i zdradzeni co to za sklep oferuje takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No moja kochana po takich zakupach ,to się musisz chwalić tym co poczynisz. Ciekawam bardzo tych cudeniek ,które wykonasz. Już zacieram ręce z niecierpliwością .

    OdpowiedzUsuń
  23. Superowe zakupy! Zapewne za granicą? Znam jeden polski sklep, który sprzedaje zawieszki i kaboszony. Ciekawa jestem gotowych cudeniek, jakie nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy!!!
    też mam takie guzikczki i ciekawa jestem jak je wykorzystasz w swoich pracach :)
    pozdrawiam ciepło i czekam na pierwsze biżuteryjne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No tak, naogladalam sie u ciebie tych cudownosci i co zrobilam, zamowilam troche tych slicznosci. Mam nadzieje, ze jestes z siebie zadowolona ze sprowadzasz ludzi na zla droge :)
    Teraz tylko musze sie zastanowic jak ja to wszystko wykorzystam w jakis alternatywny sposob, bo bizuteri nie nosze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poszlałaś !
    ALe z nieciepliwością będę czekała na to wyczarujesz z nowych zakupków !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Qra domowa, paauliska, Haft i Patchwork, haftyśka, rhodiana, donka66: Zakupy zrobiłam w tym polskim sklepie internetowym: http://www.beads.pl/index.php?route=common/home. Niebawem będę musiała złożyć kolejne zamówienie, bo mają wspaniały asortyment!:)

    LUNA: moje możliwości są nieograniczone;) Mam nadzieję, że jeszcze nieraz uda mi się Ciebie zaskoczyć!;)

    ewa: biję się w pierś;) Ciekawa jestem jak zagospodarujesz nowe nabytki?

    Serdecznie Was pozdrawiam i życzę udanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupy extra, zaraz spojrzę do tego sklepu..wyobrażam sobie, że w tych delikatnych rameczkach umieścisz równie delikatne swoje mini hfciki...czekam...będę zaglądać:-)
    pozdrowionka i całusy dla Alanka!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj przestałam watpic w Ciebie juz dawno he he , ale to nie znaczy ,że znowu czyms nie zaskoczysz...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za podanie namiarów na sklep, zaraz tam zaglądnę... A tak w ogóle, to robisz przepiękne rzeczy, jak patrzę na Twoje prace, to stwierdzam, że ja nic nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  31. Sabik: Alanek wraz z mamą ślą całusy do Ciebie i Twoich Pociech!

    donka66: dziękuję Ci za tak piękny komentarz! A ja uwielbiam Twoje scrapowe, karteczkowe wytwory!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za wizytę i ciepłe słowa. Julko czy to tajemnica gdzie kupilas te sliczności???Interesują mnie kamee no i ten slodki grzebyczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wisia: adres sklepu napisałam w komentarzy powyżej, ale specjalnie dla Ciebie zrobię to ponownie: http://www.beads.pl/index.php?route=common/home:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam Julka..przyznam uczciwie nie czytalam poprzednich komentarzy..a strona mi się nie otwiera ;-(

    OdpowiedzUsuń
  35. mam, mam, mam Tutaj w de wszystko musze wpisywac nieco inaczej, ale dzięki-mam Buziam ;-)

    OdpowiedzUsuń