niedziela, 3 czerwca 2012

Prosto z Fargo!:))))

Miało się imieninki, to i prezenty też są:) Nie mogło się obyć bez akcesoriów hafciarskich, na które zerkam z uwielbieniem;) Zamówienie złożyłam w jednym z amerykańskich sklepów internetowych, który za przesyłkę do Polski żąda bardzo wysoką opłatę i do tego jeszcze 3 dolary za obsługę... Jako, że ofertę mają bogatą, tak czy inaczej skusiłam się na zakupy w tym sklepie. Zamówiłam różne nici, w tym część do needlepointowego wzoru Cat's Eyes (zdjęcie poniżej), koraliki...


 ...niesamowite, obłędne i zachwycające książki: haft wstążeczkowy, hardanger, ponad 1.200 wzorów krzyżykowych na każdą okazję i malowanie igłą (nie mam pojęcia jak można wyhaftować takie ptaszki i kwiaty jak z okładki?)...:


...wzór needlepointowy i hardangerowy...:


...plastikową teczkę do przechowywania needlepointowych robótek i zawieszki z miejscem na haft wraz z dwoma pięknymi wzorami:


Nadal dochodzę do siebie po takim szaleństwie:) Teraz pozostaje mi tylko machać igiełką w tę i we w tę.

Pomysł na wykorzystanie poprzedniego haftu już mam i jest zupełnie inny niż dotychczasowe:) Muszę go "tylko" wykończyć. Owoce mojej twórczej pracy na pewno Wam pokażę!:)

Gorąco pozdrawiam moje wierne Komentatorki i Blogo-Wpadaczki!:)

truskawkowa Cyber Julka:)

44 komentarze:

  1. Wow! Ale zakupy. Czyste szalenstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabytki robią wrażenie! Czekam z niecierpliwością na owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaszalałaś z zakupami i czekam na nowe hafty ..Zawieszki obłędne,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, ze nie wiesz jak wyszyc takie cudenka, ale ja jestem pewna, ze szybko to wszystko rozgryziesz i juz niebawem, bedziemy ogladac podobne slicznosci u Ciebie!
    Swietne zakupki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakupowych łowów :) Aleś dziewczyno cuda zakupiła ,siedzę i wybałuszam oczy :O Oczywiście nabytków " zazdraszczam " ale będę miała niewątpliwie radość z oglądania Twoich prac, a to uwielbiam :)Pozdrawiam i składam urodzinkowe życzenia w których życzę inspiracji ponad wszystko. Buziaczki urodzinkowe ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jej...ale cudeniek nakupiłaś!!!!
    czekam z niecierpliwością na nowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slinka mi leci na widok tych zakupów! ,ale sie Tobie nie dziwię1 tez bym szalała, wole takie zakupy niż nowa kiecka he he te cieniowane pastelowe muliny bardzo mi sie podobaja ,no i jestem ciekawa zawartośći ksiażek ,może cos kiedys pokażesz..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałości! Wszystkiego naj... naj... z okazji imienim :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy imieninowy prezent;) Pozostaje mi dolaczyc do zyczen imieninowych i cierpliwie czekac, az pokazesz na blogu prace z wykorzystaniem tych skarbow:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kopara mi opadła" =) Tylko pozazdrościć takich cudowności !! Takiego ptaszka z okładki (tego kolorowego) też chciałabym mieć (zrobić) hehe piękny jest. No i wszystkiego najlepszego z okazji Imienin !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to się będzie działo! :-D czekam z niecierpliwością na efekty "-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczopląsu dostałam - zdjęcia spowodowały, że 2 razy czytać musiałam.
    Obym imieninowych życzeń nie zapomniała złożyć, więc składam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne zakupki
    a lineczka do sklepu mozna prosic?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie kochana, nie dziwię się, że skusiłaś się - pomimo tej horrendalnej ceny za wysyłkę. A te zewieszki jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty:)Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie wspaniałości!
    A co to za cudowne mulinki kupiłaś? Te kolorowe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zakupy. Ja tez slinię się na cats eyes. Składam rownież najserdeczniejsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. No Juleczko,ale zaszalałaś teraz machaj igiełką i pokazuj co namachałaś ;) pozdrawiam serdecznie i czekam na efekty :)Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to imieninowo wszystkiego :) A zakupy cudneeeee :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj od dawna wariuję w sklepach pasmanteryjnych ale patrząc na Twoje zakupy doznaję podobnego uczucia- wspaniałe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż się buzia sama śmieje na takie cudowności.
    Z polskich książek polecam Ci wydaną w tym roku Piękne hafty, Via Laurie.
    http://3.bp.blogspot.com/-MFuXXRgesho/T18E8CE15-I/AAAAAAAACCM/EmeYvH0uUyM/s1600/P1040502+-+Kopia.JPG
    wypożyczyłam z biblioteki, ale teraz kupiłam egzemplarz dla siebie. Myślę, że będziesz zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Można się rozchorować od patrzenia na takie cudowności! Najbardziej zazdroszczę książek, w Polsce nie do zdobycia! Pozostaje mieć nadzieję, że uchylisz czasem rąbka tajemnicy z tej kopalni mądrości:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jula, buziaki imieninowe wysyłam !!
    ( nic więcej nie powiem, bo mnie szlak trafi z zazdrości )

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne... to kocie oko straszni mi się podoba i czekam aż zaczniesz nad nim pracować...

    OdpowiedzUsuń
  26. eniutek, Anna, alexis, AnioleQ7, *gooocha*, Magda (Igła), Angela, Edyta: baaaardzo Wam dziękuję za życzenia!:))))

    LUNA, Kalliope: ojjj, na pewno:)

    mamuska73: zaraz napiszę Ci maila w sprawie tego sklepu.

    bk110: te cieniowane mulinki to Wildfrowers by Caron. Są niesamowite:)

    Klara154: faktycznie świetna pozycja, chyba się na nią skuszę!:) Dziękuję za informację!

    OdpowiedzUsuń
  27. Marita: dziękuję za imieninkowego buziaka!:)))) I ja ślę całusa!:)

    kurolka: ten cudny needlepoint czeka w dłuuuugiej kolejce, ale jest jednym z priorytetowych haftów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Normalnie zazdrość ogarnia!!!Same cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale dostałaś cudeńka, a książek zazdroszczę odrobinę, uwielbiam książki z robótkami wszelakimi, a z haftami szczególnie. Wiem, wiem możne znaleźć wszystko w necie, ale to nie to samo.
    A co do ptaszków z okładki, to można bez żadnego problemu, patrząc na to co wyrabiasz igiełką to dla Ciebie nie będzie to problem, żaden. A malowanie igłą jest cudowne... bardzo to lubię, chociaż dawno tego nie robiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja w sumie może tez o linka do sklepu poproszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy! Alez bedzie sie fajnie haftowac :-) J.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nio, nio zakupki super !!!
    Już czekam na nowe wspaniałe prece !!!!!!!!!!!!
    Zawieszki do haftów poprostu chwytają za serce ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow cudeńka zakupiłaś, teraz tylko czekać aż je wykorzystasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszukałam sobie ten sklep. Mają taki asortyment, że pół dnia można spędzić na oglądaniu oferty. Wybrać coś... mi by się chyba nie udało.
    Tym bardziej gratuluję Ci zakupów i tak jak pozostali czekam na realizację nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Normalnie zazdroszczę takich zakupów. Tym bardziej, że ja w trosce o mój portfel omijam pasmanterię szerokim łukiem... A książka z haftami faktycznie ciekawa :) Zdjęcia z okładki bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne zakupy, a od książek to podejrzewam nie można się oderwać - a te ptaki - wow, podejrzewam że wkrótce je rozpracujesz i zobaczymy ptaki by Cyber Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ataboh: dziękuję za życzenia:)

    Angela: bardzo proszę - mail wysłany.

    Kaprys: i ja ślę pozdrowienia!

    MADLINE: może i masz rację;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie można kupić Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  39. mamurasaki: nie sprzedaję swoich prac. Bardzo Ci dziękuję za komplement!:) Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziesz do mnie często zaglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Doskonale zakupy, gratuluje:))))
    Gdybys potrzebowala jedwabnych (naprawde jedwabnyh) recznie cieniowanych nici i akcesoriow - znajdziesz mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    P.S. Swietne ksiazki, polecam jeszcze "Three dimensional texture embroidery" - do kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Margott: to prawda, te zakupki były wyjątkowo udane:) Uwielbiam jedwabne nici, a Twoimi jeszcze nie haftowałam i trzeba to zmienić:) Muszę znaleźć książkę, o której napisałaś i pewnie ją kupię:) Ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń