piątek, 8 czerwca 2012

Arystokratyczne lusterko:)

Ten mały, hardangerowo-krzyżykowy hafcik podbił moje serce:) A jest to zasługa prześlicznego wzoru zaprojektowanego przez Lee Albrecht. Haftem ozdobiłam wieczko lusterka. Pasują do siebie idealnie, jakby takie było ich odwieczne przeznaczenie:) Brzeg wykończyłam farbowaną przeze mnie koronką. Bardzo lubię wykorzystywać hafty do upiększania otaczającej mnie rzeczywistości:)

Len Zweigart Belfast 32 ct  w kolorze kość słoniowa
Coton Perle DMC 8 Blanc, mulina DMC Blanc, Gloriana Slate Green, Waterlilies nr216 Bordeaux
Satyna w kolorze pudrowego, przytłumionego różu (pod hardangerowym motywem)
Koraliki Mill Hill #00479
Farbowana przeze mnie koronka w kolorze Light Lily




Polska gola!:)

biało-czerwona, kibicująca Cyber Julka:)

41 komentarzy:

  1. istne cudeńko!!!!!!
    podziwiam Twoje zdolne rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudowne lusterko. A hafcik mnie zauroczył, czy trudno się wykonuję haft tego typu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wykończenie:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy widzę Twoje prace nie wiem co napisać, są takie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zastosowanie tego haftu znalazłaś. Lustereczko zyskało dzięki niemu nowe, piękne oblicze. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam ,że wymyslisz coś cudownego aby zastosowac ten śliczny hafcik, no i nie myliłam się. Aż mnie palce swędzą he he ,super pomysł z tym lusterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ze hafcik piekny to wiadomo :) Ale coz za super pomysl z zastosowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulinko pięknie!!! Lustereczko jest tak misternie wykończone, ze az oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten haft muszę znaleźć kogoś kto mi "na żywo" pokaże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczarowalas kolejny bezcenny skarb! Lustereczko w takiej szacie bedzie niebanalna ozdoba:) Slicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatiful!!!!!

    hugs...


    Maria Filomena

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona!!!!pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe dzieło sztuki !!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne :) jak wszystkie Twoje prace :)
    mam pytanko nie wiesz może co się dzieje z Dasią ??
    http://dasia-dasiolandia.blogspot.com/2012/02/blebleble.html#comment-form

    martwię się bo od dawna się nie odzywała a wydaje mi sie ,że z Tobą też utrzymywała kontakt , chyba ,ze mi sie pomieszało to sorka za zawracanie glowy :) buziale

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! jestem pod wielkim wrażeniem zarówno tego haftu jak i tego jak go wykorzystałaś :) Śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zaniemowilam z wrazenia...przesliczna i bardzo pieknie wykonana ozdoba lusterka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczu nie mogę oderwać od Twoich cudeniek!

    Zapraszam do zabawy-szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To zamiast patrzeć w lusterko to ja bym patrzała na lusterko hihi
    śliczne jest !!! pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!!! Tak pięknie wykorzystujesz Swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm...miodzio lustereczko :) Ozdobiłaś je tak pięknie ,że śmiało mogłoby służyć damie z innej epoki i teraz akurat przyszła mi namyśl BARBARA RADZIWIŁŁÓWNA :) Julko - CUDNIE!!!!!
    A teraz zmykam niżej obejrzeć czerwcową część serducha ,bo mam zaleglości :) Buziale

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ozdobiłaś lustereczko :)
    Podziwiam tą technike wykonania - cudo.
    Zapraszam na konkurs wakacyjny u mnie http://angels-embroidery.bloog.pl/

    Powiem Ci Dżul, że jestem mega zadowolona z serducha i nożyczek :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudnie to wymyśliłaś!!! Rzeczywiście, hafcik stworzony do tego właśnie lustereczka :) Piękny drobiażdżek o całkiem nowej, ekskluzywnej jakości powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wasze komentarze są dla mnie bezcenne!:) Dziękuję! Gorąco Was pozdrawiam!

    Maria Filomena: thank you my dear! Hugs from Poland!:)

    Iskierka, Julia6: wystarczą tylko chęci! Jeżeli chcecie nauczyć się hardangera (ja na razie stawiam swoje pierwsze kroki w tej technice) to na pewno dacie sobie radę!

    paauliska: ostatni kontakt z Dasią miałam w kwietniu. Od tej pory się nie odzywała:( Napisałam maila do Dasi, ale jeszcze nie odpisała:(

    Hanulek, Edi: dziękuję za zaproszenia do zabaw blogowych!

    Eniutek: Cyber Dżulkówna też ładnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow!! fantastyczny pomysł! hafcik z lustereczkiem pięknie się prezentuje... dobrani do pary:):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudowności!! Nie mogę tu zaglądać, bo moje kompleksy tylko się pogłębiają... Zapraszam do siebie na zabawę blogową :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, nawet nie myślałam, że zwykłe kieszonkowe lusterko może mieć w sobie tyle uroku. To wspaniałe, że potrafisz z takich prostych, wręcz nudnych rzeczy robić zachwycające cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do siebie na bloga do zabawy. =)

    OdpowiedzUsuń
  28. yolcia, lilka, kal32, Nashi: bardzo Wam dziękuję za tyle pochwał!:)))) Ślę buziaka dla każdej z Was!:*

    kal32, AnioleQ7: dziękuję za zaproszenia do zabaw blogowych!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dość że haft cudny to jeszcze potrafiłaś go tak pięknie wykorzystać - śliczne puzdereczko.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny, nic dodać nic ująć i jak pięknie go zaprezentowałaś

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki mały drobiazg a jakże piękny , napatrzeć się nie można. Muszę przyznać że ja też zakochałam się w hardangerze i mam teraz niedosyt tego haftu, mam nadzieję że czas pozwoli mi na wykonanie czegoś znowu.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. MADLINE, martinka123, Jasmin: dziękuję Wam moje Drogie!:)))) Buziaczki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Aldona: tzw. szybki numerek;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne romantyczne lustereczko puzdereczko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł, żeby tym pięknym haftem ozdobić lusterko! :D

    OdpowiedzUsuń