środa, 20 czerwca 2012

Czerwcowy post TUSALowy

TUSALowo-zdjęciowy raport czerwcowy:


Do zdjęcia pozuje moja kocia asystentka Zuzanna - słoiczkowa Strażniczka:) Widzicie to groźne spojrzenie?:) Czyżby przypisywała aniołkowi niecne zamiary względem TUSALowego słoiczka?;)

Chciałam Was poinformować, że moje hafciarskie akumulatory są nieustannie naładowane dzięki Waszym komentarzom pełnym pozytywnej energii!:) Dziękuję Wam za tyle pięknych opinii pod ostatnim postem, tym bardziej, że to moje hardangerowe początki! 
Pozdrawiam Was gorąco!

Wasza Cyber Julka:)

2 komentarze:

  1. Widzę, że w CyberJulkowie szaleństwo ciągle trwa :D Nie było człowieka "zaledwie" kilka miesięcy a tu takie cuda się tworzą i inspirują ;)

    To jest idealne miejsce, żeby podziękować za TUSAL, dzięki tej zabawie mój blog nie zakurzył się tak kompletnie i o dziwo nadal istnieje :D

    Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiulla_13: trwa i to na całego;) Cieszę się, że TUSAL wpływa pozytywnie nie tylko na organizację mulinkowych resztek:) Dziękuję za wspólną zabawę, pozdrowienia i piękne słowa! Ślę TUSALowego buziaka!:)

      Usuń