czwartek, 28 lipca 2011

Elficka szkatułka i wyróżnienia

Pamiętacie ostatnio nabytą puszkę, w której, przy okazji:), znajdował się portfel?:) Tę właśnie puszkę postanowiłam wykorzystać do moich hafciarskich akcesoriów. Moich skarbów strzeże elficki grajek. Pod lnem znajduje się ocielpina, dzięki czemu górne wieczko służy za sporych rozmiarów igielnik. Tkaninę naciągnęłam na kartonik i przykleiłam do puszki, a następnie ozdobiłam koronką w kolorze lnu, którą dostałam od Danieli. Nie obyło się i bez monogramu oraz pasującego motywu nożyczek. Nadto spróbowałam paru innych ściegów hafciarskich i w ten sposób powstała łatka z uroczą różyczką - jest przytwierdzona do wieczka za pomocą dwóch szpileczek. Jak mi się znudzi, to zamienię ją na inny mini-hafcik pasujący do całości. Jestem zadowolona z efektu:)








Ponownie trafiło do mnie wyróżnienie "One lovely blog award". Tym razem przyznały mi je: Beatka, Mamasia oraz Viola. Łącznie dostałam aż siedem takich nagród!:-)))) Chciałam Wam jeszcze raz gorąco podziękować! Chodzę dumna jak paw! Z obowiązków spoczywających na osobie obdarowywanej już się wywiązałam w poprzednich postach. Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam buziaki!

30 komentarzy:

  1. Piękna szkatułka :) Wyróżnienia jak najbardziej się należą!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest fantastyczny :) Ja mam jedno ze swoich pudełek na bobinki z mulinami też ozdobione elfem, ale Nimue :) - https://picasaweb.google.com/Anek73/MojeHaftyRok2009#5288536895681075906

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł. bardzo podoba mi się efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Len nadaje elegancje temu hafcikowi. Pudełeczko bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna puszeczka :) bardzo mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko absolutnie przecudnej urody :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu nie być zadowolonym z efektu, jak takie cudeńko zrobiłaś :)
    Gratuluję kolejnych wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna!!!! mam takie samo pudleczko w domu bo na urodziny dostalam w nim portfel :) tylko jakos zdolnosci nie takie jak Twoje wiec moge tylko popatrzec... jeszcze raz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne i precyzyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny pomysł na wykorzystanie pudełeczka ;o) A wyróżnienia zasłużone jak najbardziej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym była zadowolona z takiej puszeczki - cudowna i jaki fajny pomysł z wymienną "łatką"!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna!!! Wszystko tak fajnie dobrane :) Zapraszam po kolejne wyróżnienie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to jednak jesteś zdolna kobieta:) W życiu bym takiego cuda nie stworzyła. Bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. dość że hafcik śliczny to jeszcze jakie wykonanie! piękna szkatułka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie. Masz zdolności kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wykorzystany hafcik- zazdroszczę pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  17. łał, super! przepiękna różyczka zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcik - już pisałam, że jest cudny:)))
    Ale sam pomysł na puszkę jest świetny!! Super jest to wykończenie i bardzo podoba mi się pomysł z doczepianą łatką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik uroczy, ale pudełeczko rewelacja!!! Ogromnie proszę o wskazówki jak takie pudełeczko można tak cudnie ozdobić. Proszę o kursik. pliiiisssss:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod ogromnym wrażeniem, szczęka mi opadła, marzę by zrobić coś takiego ale jak się do tego zabrać nie wiem. Bardzo interesuję mnie czym kleiłaś haft do puszki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna jest! Takie cudo na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anek73: mój elfik też Nimue:) Widziałam Twoje pudełeczko - śliczne! Też mam w planach ten zjawiskowy wzór!

    Safrin: puszka aż sama się prosi żebyś ją ozdobiła:) Zdolna z Ciebie Babeczka, więc na pewno stworzysz coś pięknego!

    Justyna: Bardzo Ci dziękuję za przyznanie wyróżnienia! Buźka!:))))

    Renataa25: naciągasz tkaninę z haftem tak jak to robisz w przypadku pinkeepa, tylko, że pod tkaniną należy umieścić należy ocieplinę (jeżeli chcesz wykorzystywać wieczko jako igielnik), a dopiero potem tekturę. Len naciągnęłam na karton poprzez zszycie przeciwległych brzegów tkaniny. Następnie przykleiłam tak oporządzony hafcik do wieczka puszki i ozdobiłam koronką. Czekam na Twoje ozdobione pudełeczko! Jeżeli masz jakieś pytania - daj znać. Z przyjemnością posłużę Ci radą!

    Madline: użyłam kleju Magic. Koniecznie pochwal się swoim dziełem!

    Dziękuję Wam za uskrzydlające komentarze!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  23. och rewelacyjnie Ci to wyszło :) podziwiam Cię :) Pozdrowionka dla maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciągle wracam do twoich prac by je podziwiać i podpatrywać ,jakiej szkatułki użyłas do zdobienia bo powiem szczerze niecbyt dobrze widzę ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Aldona, bk110, LUNA: Dziękuję:))))

    LUNA: Jak ja lubię czytać Twoje komentarze:)))) Zagospodarowałam puszkę po portfelu marki Peterson, którą możesz zobaczyć tutaj: http://4.bp.blogspot.com/-iXGmJREuMmM/TisOHUKekXI/AAAAAAAAAnE/l-PoHZmy7tg/s1600/7.JPG. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Znowu jestem przy Twojej puszce ! hi hi , dech mi zapiera , robisz tak pomysłowe drobiazgi i ciagle za Tobą gonię i nie moge złapac wszystkich Twoich pomysłów .

    OdpowiedzUsuń