piątek, 1 listopada 2013

Powstaje nowa niteczka!

W wolnych chwilach nadal przędę i przędę!:) Staram się kręcić wrzecionem każdego dnia. Obecnie mam niebywałą przyjemność prząść kolejną czesankę z merynosa ręcznie farbowaną przez Ninę. To istna rozkosz!:)))) Nić jest bazą do zrobienia przędzy 3 ply - tzw. Navajo/Chain Plying, z której powstanie coś szydełkowego...:)

254 metry uprzędzonej przeze mnie na wrzecionie nici single ply z 45 gram czesanki z merynosa "Grenadine" farbowanej przez Ninę



Bardzo Wam dziękuję za tak sympatyczne opinie o mojej szydelkowej chuście!:)))) Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny! Przesyłam Wam gorące pozdrowienia!

Cyber Dżu

11 komentarzy:

  1. Piękna włóczka , ciekawe jakie nowe cudo z niej powstanie ! czekam na prezentację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się nie mogę doczekać co też z tej włóczki powstanie! Czekamy z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous handspun yarn!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo cierpliwości potrzeba do przędzenia:) ale nić piękne ma odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny piękny kolor. Jestem ciekawa co z tego powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite. Muszę przyznać, że chylę czoła! Zawsze podziwiałam osoby, które mają swoją pasję i potrafią poświęcać się jej z takim oddaniem!!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och kolejna cudnej urody niteczka, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że u Ciebie wszystko jest zobrazowane pięknymi zdjęciami bo zupełnie nie mam pojęcia o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek niteczki super, podziwiam twoją nową pasje mi wrzeciono niezmiennie kojarzy się ze śpiącą królewną, uważaj nie ukłuj się w paluszek ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przędzenie daje mi dużo satysfakcji, tym bardziej, że na wrzecionie kręci się taka cudowna, niepowtarzalna czesanka!:)))) Niezmiernie mi miło, że nowa niteczka wpadła Wam w oko i bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Ślę pozdrowienia z Bydgoszczy!:)

    OdpowiedzUsuń