sobota, 8 czerwca 2013

Czerwcowy post TUSALowy i niespodzianki!

W mojej Pracowni wre, a oto zbieraczo-resztkowe efekty:


Ten tydzień obfitował w niespodzianki od internetowych Koleżanek!:) Od ani.n, która, niestety, bloga nie posiada, dostałam piękne szydełciaki, jak je nazwała ich Twórczyni:) Znalazły już swoje miejsce i ozdabiają moje lokum:) Wstążeczki z pewnością wykorzystam w niejednej mojej pracy! Raz jeszcze bardzo Ci dziękuję Kochana Aniu - moja dobra Wróżko!:)


W piątkowy dzień odwiedził nas listonosz z wielką paką od Tiny. Z Alankiem rzuciliśmy się do jej rozpakowywania:) Dla każdego było coś pięknego i miłego. Synek dostał podusię ozdobioną haftem Małego Księcia zaprojektowanym przez Tinę oraz książkę Tupcio Chrupcio, a ja - śliczne koronki, które uwielbiam! Droga Tino! Dziękujemy za tak wspaniałe prezenty i gorąco Cię całujemy!:*


Jak widzicie, to był ekscytujący, pełen niespodzianek tydzień!:))))

Życzę każdej z Was takiego deszczu super prezentów!

zachwycona Cyber Julka:)

7 komentarzy:

  1. Śliczne upominki! Niezwykle miło otrzymywać takie niespodzianki od fantastycznych osóbek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych prezentów:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie obdarowana, szydłkowo, haftowo i koronkowo. Piękne wszystko. No isłoiczek w pięknej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))))))))))))ale radocha:)podusia super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prezenty otrzymaliście :)

    OdpowiedzUsuń