środa, 7 marca 2012

Blackbird's Designs - Rosebud Sachets

Pewnie spodziewałyście się kolejnego needlepoincika, a ja postanowiłam Was zaskoczyć:) Nie dość, że pokażę Wam mój krzyżykowy hafcik, to jeszcze w wykonanej przeze mnie szydełkowej oprawie:) Tak, to prawda, szydełko nie jest mi obce. Zrobiłam tą techniką sporo serwetek, kamizelki, wielgachną chustę (może pora ją Wam pokazać?:) i pewnie parę innych rzeczy. Ostatnio szydełkowanie poszło w odstawkę na rzecz haftu coraz szerzej pojętego:) Ale wracając do tematu, hafcik zdobi zakładkę, którą wykończyłam zrobioną przeze mnie na szydełku, a następnie potraktowaną farbkami, koronką. Monogram jest wykonany ściegiem eyelet stitch. Chciałam osiągnąć efekt starości, że się tak wyrażę, i myślę, że został osiągnięty:) Lubię takie retro-klimaty:) Zakładka towarzyszy mi na co dzień w pracy, albowiem znajduje się w moim zbiorze kodeksów:) A powstała ona w związku z konkursem zorganizowanym przez Pakmę na najpiękniejszą zakładkę. Jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę i czekam na kolejną! Nadto dziękuję za każdy oddany na moją pracę głos! Koniec pisania, teraz oglądanie:)

 Rosebud Sachets © Blackbird Designs (wzór pochodzi z książki: "A Schoolgirls's Work - Samplers from the Spencer Museum of Art" s. 90)
Len Thieffry 40 ct kolor Sable
Jedwabna, ręcznie farbowana mulina Gloriana w kolorach: Elizabethan Green, Slate Green, Desert Rose
Jedwabna, ręcznie farbowana mulina Atalie kolor Shiraz
Farbowana przeze mnie koronka w kolorze Dark Lily
Farbowana przeze mnie na kolor Dark Lily włóczka Garden © Nazli Gelin (oryginalny kolor wściekły róż:) - vide koronka



Pozdrawiam Panie Hafciarki!:)

Cyber Julka, która uwielbia ogórki małosolne i jest w stanie spożyć ich nieskończenie wiele:)

31 komentarzy:

  1. No i się doczekałam krzyżyków :-)) I jeszcze ta szydełkowa oprawa ,umiesz zaskakiwać kobietko :-) Przecudna zakładka! Świetne połączanie materiału i szydełkowej koronki no i wygląda na baaaardzo starą ;-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta zakładka! I rzeczywiście myślałam, że wsiąkłaś już na długo w needlepoint ;-) Ale robisz piękne rzeczy we wszystkich technikach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest... CUDNA!!! powinnaś wygrać! szkoda, że nie zdążyłam zagłosować :( zawsze chciałam nauczyć się szydełkowania... może kiedyś :)

      pozdrawiam Iwonka

      Usuń
  4. i wszystko jasne :), sama się dziwię, że nie odgadłam, że to twoja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonana zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie Twoja zakladka!
    Jak kazda Twoja praca, ta rowniez jest dopracowana w najmniejszym szczegole!!! Szkoda, ze wszystkie nie moglyscie wygrac :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udzial w zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja przesliczna zakladka byla moja faworytka i bardzo mocno trzymalam za nia kciuki! Z niecierpliwoscia czekalam na koniec glosowania, aby sie dowiedziec czyje raczki stworzyly to cudenko:) I juz wiem;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna :) i do tego ile na niej różnych technik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. halo halo! Juleczko weszłam tu czytam, oglądam i zastanawiam się czy jest coś czego nie potrafisz zrobić, albo coś co sknociłaś :)))) ... dochodzę do wniosku, że nie!!! przepiękna zakładka!!!!
    pisała odwieczna fanka
    sylwia vel romka

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładka jest cudna! a czy te ogórki to jakoś tak z podtekstem czy nie ;)
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakładka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna zakładka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta zakładka =) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ,że nie wiedziałam ,że bierzesz udział w konkursie ,bo zakładka bardzo stylowa i podoba mi sie bardzo piekna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zakładka. Efekt starości wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna rzecz, gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolna z Ciebie kobitka:) Mam skromną nadzieję, że też się nauczę obsługi szydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna zakładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna! zaczynam się zastanawiać, czego Ty byś nie potrafiła zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam po wyroznienie:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. ta zakładka to cudeńko i w dodatku w moich ulubionych kolorkach!!! przepiękne tworzysz prace, jestem pod ogromnym wrażeniem ich wykonania,są dla mnie ogromnym źródłem inspiracji:) pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. :))))) Każdy Wasz komentarz jest jak balsam dla mojej hafciarskiej duszy!:) Dziękuję za każdą Waszą opinię!

    Anonimowy: Zdradź swe imię/pseudonim droga Anonimowa Komentatorko!:)

    Pracownia Iwonki, alexls: Takie komentarze są dla mnie cenniejsze niż wygrana! Dziękuję!:))))

    Chaga: Widzę, że mamy podobny gust!:) Dziękuję za przyznanie mojej zakładce 3 punktów!:))))

    PAKMA: Kiedy zorganizujesz kolejną zabawę?:)

    Romka: :)))) Muszę koniecznie pomyśleć nad upominkiem dla mojej odwiecznej Fanki...!:) Na zapiśnik od Ciebie patrzę każdego dnia w pracy i aż szkoda mi rwać karteczki!

    Fajferek: Ogórki małosolne to mój przysmak ciążowy i pozaciążowy;)

    Haftyśka: ojjjj, wielu rzeczy. Lepiej zapytaj co potrafię;)

    Asia: Dziękuję:))))) Ślę buziaki!

    lejdi.ana: Mam nadzieję, że będziesz stałą bywalczynią na moim blogu!:) Serdecznie zapraszam!:) I baaaardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka bardzo mi się podoba. Zamieszczone u Pakmy zdjęcie nie oddawało jej uroku. Pewnie było za małe, czy jak. Pojęcia nie mam, dlaczego... Chyba jeszcze bardziej podobałaby mi się ta zakładeczka bez wstążki, ale musiałabym porównać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie śledziłam konkursu w Pakmie ale na pewno Twoja zakładka była najpiękniejsza. A chustę jak najbardziej pokazuj. Chwal się każdym hand madem a nie tylko hafciarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chranna, MADLINE: Dziękuję!:))))

    Chranna: Kombinacji ze wstążkami różnego rodzaju było mnóstwo i w końcu ta pokazana na zdjęciu dostąpiła zaszczytu znalezienia się na zakładce:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    MADLINE: Uczestniczki zabawy przygotowały cudne i różnorodne zakładki, a Twoja opinia o mojej sprawiła mi wielką frajdę!:) Dziękuję! Co do chusty, faktycznie będę musiała ją Wam pokazać:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń