wtorek, 18 listopada 2014

Just Batty 2

Nie pokazałam Wam jeszcze kolejnej przędzy z serii "Flowers":)))) Powstała ona w ramach wyzwania "Just Batty 2" w grupie Jenkins Woodworking Lovers na Raverly. W sumie uprzędłam 565 m podwójnej nici. Pierwszy motek to melanż z kwiatkami...:



...a drugi - pasy z kwiatkami:



Etapy powstawania tych przędz były następujące:

Przygotowania (baty Nunoco The Blackberry i Pink Noise, wrzeciona Jenkinsa - Finch i Lark):


Później powstawały kolejne kłębuszki:





Następnie przędłam duble:


Dublowanie w toku:


A tutaj powstaje przędza w paski:



Pokażę Wam jeszcze zdjęcia połowy chusty z melanżowej nitki:



Buziaki dla wytrwałych!:))))

Ciąg dalszy nastąpi...:) 

Cyber Julka

5 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona Twoją twórczością :) Cudowna chusta...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kłębuszki!!! A chusta to prawdziwe mistrzostwo. Na pierwszym foto wygląda, jak utkana z kwiatów. Prawdziwa rabatka. Podziwiam Cię nieustająco.Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i przesyłam buziaki dla każdej z Was!:****

    OdpowiedzUsuń