niedziela, 12 stycznia 2014

Po prostu Nunoco!:)

Odkąd pierwszy raz zobaczyłam tzw. baty do przędzenia autorstwa przesympatycznych dziewczyn z Nunoco od razu zapragnęłam je wszystkie mieć! Powoli powstaje mała kolekcja:)))) Baty to takie czesankowe, wełniane, jedwabne i inne "roladki", z których po sprzędzeniu powstają niepowtarzalne nici. Zresztą zobaczcie same te batowe cuda! Jako jeden z pierwszych zamówiłam próbnik dziesięciu batów z serii "Flower Fairy", do których powstania zainspirowały Candy i Lorę z Nunoco ilustracje Cicely M Barker's. Czy to nie było przeznaczenie?:) Wiecie, że uwielbiam elfy i inne magiczne stworzenia:)))) Chciałam Wam pokazać wróżkową nić o nazwie "The Spindle Berry", którą uprzędłam na kołowrotku. Towarzyszy jej sfochowana Kasztanka:) Poza tym zmieniłam napęd w moim kołowrotku z pojedynczego (Scotch Tension) na podwójny, a przełożenie z 6,5:1 na 8,5:1. I tak już zostanie:)





Buziaki!

Cyber Julka

11 komentarzy:

  1. Na pewno wyczarujesz coś pięknego- jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie bajeczne kolory! Naprawdę wróżkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. No musze przyznac ,że kolory włóczki są obłędne , naprawdę cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający energetyczny mix tropikalny!
    Buziaki.Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory energetyczne i witaminizujące ( tak mi się kojarzą ) bardzo jestem ciekawa co z nich fantastycznego wyczarujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów podziwu! Dla umiejętności, dla tego koloru, dla CIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się widzi coś takiego, to od razu się chce kołowrotek nabyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam u Ciebie takie zaległości ale nie zamierzam pominąć żadnego posta. Niteczka piękna i soczysta. U nas dzis jest 30 stopni wiec skojarzyla mi sie z jakims super owocowym sorbetem :-)

    OdpowiedzUsuń