piątek, 7 listopada 2014

Travel Size Blending Board Threads Thru Time

Chciałam Wam pokazać moją nową zabawkę - tablicę do robienia tzw. rolagów (Travel Size Blending Board) firmy Threads Thru Time. Ten filmik wszystko wyjaśnia:) Rolagi to takie wełniane roladki do przędzenia. Można stworzyć co tylko dusza zapragnie, a ograniczeniem jest jedynie nasza wyobraźnia! Pierwsze próby stworzenia własnych rolagów za mną!:)))) To świetna zabawa! Tablica jest wykonana z drewna purple heart i yellow heart. W skład zestawu wchodzą ponadto dwie szczotki do mieszania, trzy patyczki do zwijania rolagów o różnej średnicy i torba w różyczki:)))) Piękna i praktyczna zabawka:)))) 

 Travel Size Blending Board Threads Thru Time


Buziaki!

Cyber Dżu

5 komentarzy:

  1. Dla mnie to czarna magia oczywiście, ale Tobie kibicuję i życzę najpiękniejszych rolagów jakie tylko mogą być :) A wyżej pokazane przez ciebie przyrządy mogą jedynie podpowiedzieć mi ,że moja wyobraźnia tego nie ogarnia :) Pozdrawiam serdecznie i oczekuję rolagów czymkolwiek by niebyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem pod wrażeniem. Mogę się jedynie domyślać, że zabawa z tablicą jest przednia. Patrząc na instrukcje aż samemu chce się spróbować... Nie mogę doczekać się efektów... Proszę się jak najszybciej chwalić nowymi przędzami z tych cudów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Obejrzałam filmik.Nie mogę się doczekać efektów.Jestem przekonana,że stworzysz coś bajecznego i niepowtarzalnego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eniutek: Gdybym tylko mogła "rolagowałabym" cały dzień!:)

    Justar55: Nie nadążam z robieniem zdjęć:)

    Czarodzielnica: W "rolagowaniu" fajne jest to, że każdy może stworzyć coś niepowtarzalnego i jedynego w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zobaczyć to w praktyce

    OdpowiedzUsuń