czwartek, 3 maja 2012

Mystery SAL al Castello

Nie mogłam się oprzeć przedniej zabawie i zapisałam się na Mystery SAL al Castello na blogu Niky. Co prawda na finał do Włoch się nie wybieram, ale z przyjemnością wyhaftuję wzór zaprojektowany przez Niky, który będzie w częściach wysyłany do uczestniczek SALa (na tym polega tajemniczość całego projektu:) Jeżeli macie ochotę się przyłączyć, zapraszam do odwiedzenia strony Niky's Creations. Cieszę się na to wspólne haftowanie krzyżykami. Ostatnio nieco je zaniedbałam;) Alanek wybrał len, na którym będę haftować:) Teraz muszę tylko dobrać odpowiednie mulinki.


Ślę hafciarskie pozdrowienia i dziękuję Wam za piękne komentarze!

urlopująca się Cyber Julka:)

9 komentarzy:

  1. miłej zabawy :) u mnie czeka na Ciebie kochana niespodzianka :) mam nadzieję, że miła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BUUUUUUUUUUU a gdzie tłumacz? ale Cię nosi hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu krzyżyki ;-)) już nie mogę się doczekać :-)) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawa idea! Czyli - będziecie wyszywać, ale w sumie nie wiadomo, co, bo okaże się na końcu? Fajny pomysł! A ja nie potrafię wyszywać na czymś, co nie jest kanwą... Buuu... A u Ciebie na blogu tyle jest ładnych haftów, wykonanych na lnie! Jak go okiełznąć? Ja po prostu nie widzę kratek i krzywo wyszywam, psując cały wzór... Ale za mnie niemota...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zabawa :) ciekawa jestem niesamowicie co też będziecie wspólnie wyszywać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem fanką Twoich prac ,więc będę trzymać kciuki bardzo mocno i wytrwale. Na pewno będę zaglądać i komentować, bo lubię Twój blog odwiedzać :) Jak na razie biorę udział w TUSALU zorganizowanym przez Ciebie, ale kto wie może się skuszę :) tylko na jakiś bardzo łatwy ;) Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu i za ciepłe słowa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek cudny-będę z przyjemnością pośledzę postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obrazek, haftowanie będzie pewnie przyjemnością, ale ja się będę tylko przyglądać i kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za kibicowanie! Pierwszą część haftu mam już prawie zrobioną i wkrótce Wam pokażę:)

    rrrrobaczek: Dziękuję za przyznanie wyróżnienia!:))))

    LUNA: slowniki.onet.pl;)

    Anonimowy: niebawem, niebawiem;)

    asia305: Mnie też bardzo się spodobał ten tajemniczy SAL:) Nie mogłam ominąć tak ciekawej zabawy:) Co do lnu, może spróbuj haftować na rzadszym lnie, który ma większe dziurki i lepiej widać gdzie wbijać igłę? Podczas haftowania najlepiej wykonywać po kolei ścieg przy ściegu, żeby się nie pomylić. Możesz oznaczyć co dziesięć ściegów pisakiem/fastrygą. Z czasem igła sama będzie trafiać w odpowiednie miejsca, więc nie trać zapału! To tylko i wyłącznie kwestia wprawy! Naprawdę warto się trochę pomęczyć, bo haft na lnie prezentuje się znakomicie! Nic dziwnego, że początki nie są łatwe (moje też nie były), skoro jesteś przyzwyczajona do aidy/kanwy. Koniecznie daj znać jak już wyhaftujesz jakieś cudo na lnie!:)

    eniutek: buziak dla Fanki moich prac!:* Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń