niedziela, 17 sierpnia 2014

Rajska przędza:))))

Najpierw były przygotowania...

Bat Nunoco w niebieskościach - Caterpilla, 25 gram
Białe kwiatki
Wrzeciono Jenkinsa - Finch

Uprzędłam pierwszego turtlesa w technice "grubo, cienko":



Połączyłam go z białą nicią maszynową oraz kwiatkami tworząc jednocześnie ule i spirale:



Następnie uprzędłam kolejny kłębuszek i połączyłam go jak wyżej:


Gotowe turtlesy wyglądały tak:


A nić po praniu prezentuje się tak:

151 metrów uprzędzonej na wrzecionie tureckim nici 2 ply

Przędza kojarzy mi się z aniołkami siedzącymi na chmurkach (stąd ta "rajskość":))))


THE END:)

Cyber-buziaki dla wytrwałych!:****

Cyber Julka

9 komentarzy:

  1. Cudna przedza! Ciekawe co z niej zrobisz pieknego? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna przędza, kolor zniewalający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ule, spirale czarna magia! ale wyszło śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/video.php?v=10202415591260644 :):)

      Usuń
  4. Dziękuję Kochane! Z tej i innych przędz powstanie pewna chusta...:)))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... dlaczego nie można jej dotknąć przez ekran. Przecież ona aż się prosi o przytulenie jej do policzka. :) Piękne przędze przędziesz Cyber-Prząśniczko :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia tej "pewniej chusty" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Palmette!:**** Ściskam Cię mocno!

    Go_siek: Skąd wiedziałaś?:)

    OdpowiedzUsuń